Dinsdale Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Mortal Kombat vs DC er et reltivt interessant spill som snart kommer. Som man kan se av denne videoen (gif) kan Jokeren dra en spøk i ekte Joker-stil. Endret 24. august 2008 av Dinsdale Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Gleder meg til dette her Vet det er teit konsept men siste MK spillene er en fryd å spille. Vakre animasjoner og blod istedenfor teite effekter. Rett og slett slåssing for voksne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Måtte lage en egen tråd for det bildet? Jeg vet det er genialt, men likevel Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nettopp pågrunn av det, så kjøper jeg spillet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Haha konge, tror jeg faktisk vurderer spillet hvertfall når det er på tilbud etter det der. Men hvorfor må øynene til Jokern lyse? Det er noe uting med akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå