IcedInsanity Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei, Har en Golf 2 90mod som lager noen rare lyder hver gang eg kjører der det er litt ujevnt eller over dumper i veien(dårlige veier her eg bor) Høres ut som noe metall som ligger å rister eller dunker borti noe annet metall...noen som tørr tippe på hva dette er..om det er noe som MÅ fikses ASAP..har hatt det en stund nå..hører det spec godt når eg har vinduene åpne og kjører ved siden av fjell eller mur siden eg får lyden godt i retur da....... Lenke til kommentar
Waco Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Dårlige foringer en plass tenker jeg! Det bør skiftes snarest nå siden du hører "klunke" lyder og det er da som regel stål mot stål! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Foringene forann er nettopp byttet....Og det høres ut som det er forann lyden kommer fra Lenke til kommentar
VeronikaJeanette Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Endeledd kanskje? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Byttet..... Lenke til kommentar
VeronikaJeanette Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 bærearmer/bærekuler? Vet ikke om det er hel arm på denne bilen, eller om man kan kjøpe kulene Vet bare at min bråka og dunka fælt når jeg kjørte på humpete vei når endeledd/bærearmer var gåene... Sikkert et kjempeteit spm, men er du sikker på at dette kommer fra forstillinga, og at det ikke kan være et løst eksosdeksel eller noe? Mye rare skranglelyder hvis det er er løst Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Nei,er ikke 100& sikker på at det er forstillinga.... Men får hive den opp og røske i sakene under og høre om eg hører noen lignende lyder som eg har når eg kjører-- Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Eksosanlegget som slår opp når du kjører i humper? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kan det være varmedekslet på eksosanlegget da?? mener å huske at det sitter ett sånn forran katten. På de eldre passater som jeg har hatt, har jeg måttet fjerne eller skru de fast på nytt. ser at du kjører golf, regner med at det er det samme på eldre VAG biler. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Ja,det kan være det dekselet....lå engang en stein oppi det og det laget en meeeeeget irriterende lyd...skal sjekke det tror eg... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det lenke stag/kylling bein på disse Wag greine? Isåfall lager de en klunke lyd når det blir slakk i dem. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gåen demper. En demper var helt gåen hos meg, og det lagde veldig mye dunke/klunkelyder. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Noen måte å sjekke den på? Lenke til kommentar
VeronikaJeanette Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dytt bilen ned på hjørnene... Du skal merke at demperen jobber "mot" deg. Den skal også sprette opp igjen med en gang. Den skal ikke bli stående å "skjelve" etter den er oppe igjen, men roe seg med en gang. Går også ann å se på den når den er tørr, og se om du ser lekkasjer osv. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dytt bilen ned på hjørnene... Du skal merke at demperen jobber "mot" deg. Den skal også sprette opp igjen med en gang. Den skal ikke bli stående å "skjelve" etter den er oppe igjen, men roe seg med en gang. Går også ann å se på den når den er tørr, og se om du ser lekkasjer osv. Korrekt.. Jente med peiling Lenkestaget kan du isåfall sjekke ved å dytte det opp/ned, om du kjenner en slakk da, så er det gåent. Dette er lettest å gjøre om du får bilen på en bukk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå