stian-hg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hvilket program bruker jeg for å overklokke mitt Asus V8420 TD (GF4 Ti 4200 128 MB, Orginalt: 250 / 446)? Jeg lurer også på hvilke andre elementer jeg må være på vakt på for å ikke ødelegge noe. Jeg har aldri overklokket noe før, men skjermkortet er vel nokså trygt å overklokke, eller kan mye gå galt der også? Setter stor pris på alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har brukt både PowerStrip og RivaTuner. Jeg anbefaler RivaTuner Søk etter dem i Google for nedlastings-kilder. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har forresten identisk skjermkort som deg, og har oppnådd ganske gode resultater med RivaTuner. Man kan klokke det rimelig høyt... hvertfall xxx/600 uten x-tra kjøling. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Coolbits er jo genialt da, det integrerer overklokkingsmulighetene i driver-innstillingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå