Gå til innhold

Samsung 46" LCD-TV LE46A656 1920 x 1080 Full-HD,4xHDMI,50000:1,100Hz

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe den tv, de selger den meget billig hos en nettbutikk for 14990,- men jeg lurer på at den har norsk meny,den har beskrivelse LE46A656A1FXXC.kan noen hjelpe meg.Takk

Endret av Alastor
Endret mulig reklamering
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt å kjøpe den tv, de selger den meget billig hos en nettbutikk for 14990,- men jeg lurer på at den har norsk meny,den har beskrivelse LE46A656A1FXXC.kan noen hjelpe meg.Takk

Tvilsomt men du kan jo ringe de og spørre om følgene!

Forskjellen på en Samsung-TV og en Samsung-TV

- forsikre deg om at du forstår forskjellen

Samsung i Norden selger TV spesifikt tilpasset det nordiske markedet når det gjelder tekniske forutsetninger, språktilpasning og øvrige verdiøkende tilbud. Parallelt selges Samsungs TV importert fra andre land. Samsung kontaktes kontinuerlig av misfornøyde kunder som er skuffet over forskjellige ting i forbindelse med TV-modellene som er tiltenkt andre markeder enn det norske.

Samsung i Norden vil nå oppfordre kunder som er i ferd med å kjøpe seg en Samsung-TV til å lære seg forskjellene mellom å kjøpe en Samsung-TV for det norske markedet og importerte Samsung-TV-er. Dermed kan forbrukerne trygt ta stilling til hva de kjøper.

På denne måten vil Samsung i Norden klargjøre forskjellen mellom å kjøpe en Samsung og en Samsung. Det finnes en forskjell.

Du kan selv identifisere en TV fra Samsung i Norden ved å kontrollere modellbetegnelsen. Den skal slutte på: /XXE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...