oerhört Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Produsenten for Resident Evil 5 forklarer oss hvordan samarbeid skal gjøre skrekkserien bedre. Les mer Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Håper for Guds skyld at dette spillet ikke blir ødelagt av at den datastyrte personen som følgerd deg gjennom hele spillet. Da blir jeg veldig veldig skuffa, for jeg har umenneskelige forventninger til dette spillet. Og er ikke interessert i å spille det sammen med noen, jeg vil sitte alene i mørket og bli skremt skikkelig Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Så unødvendig å anklage dem for rasisme. Hadde det vært en farget som hovedperson og hvite fiender hadde ingen sagt noe. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Enig, Intern. Ser litt dumt ut at du spiller i Afrika, men kun 5% av fiendene du møter er svarte. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det var da ingen som reagerte på at man plaffet ned spanjoler i RE4? Begynner å bli mer og mer skuffet over Resident Evil. Vil nok prøvde dette når det kommer til Wii eller PC, men har mine tvil. Bra spill biir det nok, men "Resident Evil" er ødelagt for alltid. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kan du ikke bare ignorere navnet og se på det som en ny serie? Er dumt å gå glipp av et godt spill bare pga. navnet som står på coveret. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Dette spillet blir digg da jeg elsket Resident Evil 4, som for meg er blant tidenes beste spill jeg har prøvd Og dette spillet ser herligt ut, og kan bare minne på konsoller kan grafikk viss utviklerene vil det Lenke til kommentar
Closed Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ser frem til Resident Evil 5. Årets spill i 2009? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er på sett og vis av samme oppfatning som thecrow, men eg hadde STOR glede av RE4, bar ikkje heilt som eit RE spill. MEn for eit knalbra spill det var! Har skrudd ned forventingene min til RE5 da det ser utrolig likt ut som RE4. Coop? Tja...redd det vil fjerne ein god del skremseleffekten.. Blir sikkert eit godt spille dette her uansett. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Begynner å bli mer og mer skuffet over Resident Evil. Vil nok prøvde dette når det kommer til Wii eller PC, men har mine tvil. Bra spill biir det nok, men "Resident Evil" er ødelagt for alltid. Enig jeg også, det er ikke Resident Evil slik det engang var. Jeg likte likevel RE4, og tror dette blir veldig bra! Jeg er forberedt på at partner AI'en kan ødelegge noe, men jeg tror ikke det vil bli et problem. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Synes det ser litt for likt ut RE4 til at jeg synes det ser veldig spennende ut. Aldri hatt sansen for RE serien før nr.4 på Wii, så håper på en demo før man betsemmer seg for kjøp eller ikke. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ahh.. gledar meg til å kunne sette meg ned for å spele gjennom nok ein verdig oppfølgjar til heile Resident Evil serien (høhø) Eg er også litt skeptisk til denne co-op greia, då spesielt når du ikkje har ein venn tilgjengeleg. Håpar verkeleg det blir gjort bra! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kan du ikke bare ignorere navnet og se på det som en ny serie?Er dumt å gå glipp av et godt spill bare pga. navnet som står på coveret. Eller kan de sette på et nytt navn og slutte å melke Resident Evil-navnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg