Frostshock Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Så litt på spill forumet, å la merke til en litt ironisk kommentar:) RA 3 er helt typisk EA, mangel på innovasjon og resirkulasjon av gammle titler. RA3 Nei takk. SC2 og Diablo 3 ftw. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 hvorfor ikke det da? altså han rakker ned på Red Alert 3 med sin kommentar, når kommentaren går for det samme med Blizzard sine spill. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Dere spillentusiaster er ikke bare enkle å forstå. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 haha, den var litt bra Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Når det står EA en plass, og Blizzard en annen, så er det lett å bli blendet.. Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) La meg si det sånn, med en smule ironi, for de som ikke skjønte det: EA er helt på jordet. De lager bare kjedelige oppfølgere. Det er aldri et nytt konsept. Hvem vil ha RA3? Blizzard derimot, lager bare originale spill. Finner ingen uorginale oppfølgere der i gården, nei. Starcraft 2 og Diablo 3 er helt nye konsepter, never mind the numbers. Ikke dumt gullkorn, forresten. Endret 25. august 2008 av Rubenius Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 EA er helt på jordet. De lager bare kjedelige oppfølgere. Det er aldri et nytt konsept. Hvem vil ha RA3? Et par millioner? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 La meg si det sånn, med en smule ironi, for de som ikke skjønte det: Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det er nesten et gullkorn i seg selv for de som ikke skjønte dennne ^^ Jaja, les det 4 ganger til og ring meg neste uke når du har skjønt den... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det er nesten et gullkorn i seg selv for de som ikke skjønte dennne ^^ Jaja, les det 4 ganger til og ring meg neste uke når du har skjønt den... Nåja la oss nå ikke gjøre narr av moderatorene våre, det er ikke deres skyld at overdrevent alkoholforbruk og unormalt høyt testosteronnivå som følge av overdrevent bruk av moderatorkreftene leder til hjerneskade. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Så litt på spill forumet, å la merke til en litt ironisk kommentar:) RA 3 er helt typisk EA, mangel på innovasjon og resirkulasjon av gammle titler. RA3 Nei takk. SC2 og Diablo 3 ftw. hoho, jeg skjønte den. Men Blizzard lager i alle fall litt mer kvalitetsoppfølgere. Endret 29. august 2008 av Mynotir Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 EA er helt på jordet. De lager bare kjedelige oppfølgere. Det er aldri et nytt konsept. Hvem vil ha RA3? Det er ikke et gullkorn, det er sannheten Dagens RTS spill suger ^^ Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tok litt tid før jeg tok den ja : D Måtte tenke litt først xD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 EA er helt på jordet. De lager bare kjedelige oppfølgere. Det er aldri et nytt konsept. Hvem vil ha RA3? Eg vil ha RA3. Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå