Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei! Når jeg åpner spillene som følger med Vista, sol.exe, Mahjong Titans etc, så åpnes det, kortene / brikkene / hva enn det er, bare blinker, som om jeg har hatt musa over / trykt inn etc, og det nytter ikke gjøre noe om jeg ikke trykker frenetisk på kortene / brikkene / hva enn. Meget irriterende, får ikke spilt noe og jeg er lettere avhengig av i alle fall kabal og mahjong. Det har fungert helt fint opp til for noen dager siden, jeg har ikke lagt inn noe nytt, hverken spill, oppdateringer eller noe slikt. Noen som vet hva som kan gjøres? Jeg orker ikke reinstallere Vista bare for å få et par spill til å fungere ... .sjur Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kjør -> CMD -> sfc /scannow (Kjør CMD med administrative rettigheter). Fikser som oftest korrupte/ødelagte systemfiler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg håpet det virket da det sto den hadde funnet ødelagte filer og reparert de, men nei. Dessverre for meg og avhengigheten min var ikke det tilfellet. Andre tips? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Vista, som XP, har vel en Legg til / fjern - funksjon når det kommer til Vista-komponenter. Du kan forsøke å avinstallere spillene, for så å reinstallere de. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Man skulle i alle fall tro det, men jeg finner ingen egen mulighet til å legge til / fjerne windows-komponenter, og finner ikke spillene blant programmene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Takk, takk edit: Lover godt når det kommer opp feilmelding og maskina henger seg når jeg prøver å deaktivere Mahjong og Kabal Endret 24. august 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå