vol740 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Sidan no data ikkje akkurat er mi sterke side, men likevel går med tanker om å utvide arbeidsminne på min Acer Aspire 5613ZWLMi, så har eg jo et par spm ang dette. For det første, er det i heile tatt muligheter for å utvide minnet? Og... Kor stort minne evt hovudkortet i denne maskina tillater? Har også hørt at grafikk kortet i denne ikkje er det beste, og om det kanskje går an å oppgradere. På forhånd takk for svar. Kan vel også legge til en link til side med info om denne maskinen så ein kan sjå kva specs den har... : http://lanseringsguide.hardware.no/product...=specifications Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bytte minne er fullt mulig, det ikke alltid sikkert du kan få høyere hastighet på minne men du kan få mer gb med minne i pc-en din kanskje. Angående oppgradering av skjermkortet vil jeg anbefale deg og ikke gjør dette, det er dyrt og ikke alltid så smart for pc-en har kanskje ikke nok kjøling for et annet skjermkort og vil kanskje da få varme problemer. Ville heller anbefalt deg og da kjøpe en ny pc istede for og ta så mange oppgraderinger på en pc. Pc-er er så billige nå at dette da blir smartere enn og oppgradere både ram og skjermkortet. Men og oppgradere bare rammen kan være greit det vis prisen ikke er så høy. Fant ingen steder hvor det står max mengden med ram pc-en takler og acer sin side var et virvar følte jeg. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå