teaspoon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Hei, jeg har to ganger tidligere i sommer hatt besøk av vandaler som har vandalisert en bil jeg har stående på eiendommen, første gangen stakk de bare av med dørhåndtakene men den andre gangen knuste de to ruter for å stikke av med diverse deler inne i bilen. Saken er selvfølgelig politiannmeldt, men jeg regner ikke med at det kommer noe utav det. Problemet er at jeg sliter med å sove pga dette da jeg stadig innbiller meg at jeg hører noen ute, og springer ut. Derfor tenkte jeg å sette opp ett kamera som overvåker området, og som tar opp 24-timer om gangen slik at jeg eventuellt kan gå inn og sjekke om det skjer noe mer. Men er det noen som har tips om kamera til dette formålet? Har ett Panasonic BL-C111, men det holder ikke nå når det begynner å bli litt mørkt ute, samt at det er ett makkverk med kabeltrekking ute. Har sett litt rundt, og kom over dette: http://www.heltsikker.no/ds_product_info.php/products_id/53 Er det noe å satse på? Er det kanskje en bedre idet å gå for ett kamera som tar bilder hvert 2. sekund eller noe sånnt? Og hvordan er det med opptaksmuligheter for dette? Må en ha en egen opptaksenhet, eller finnes det dataprogrammer som kan fungere? Endret 24. august 2008 av teaspoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå