Anders070 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei Min Joomla side er nettopp blitt hacket, vet ikke om jeg klarer komme meg inn igjen, configuration.php er overskrevet, så får ikke logget inn. Noen som kan hjelpe der? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 gå i MySQL databasen og se om du kan endre passord på din bruker derifra Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 logg inn på kontoen med ftp og redigere configfila direkte? Lenke til kommentar
Anders070 Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 logg inn på kontoen med ftp og redigere configfila direkte? Men vet ikke hva jeg skal legge inn på config filen, får redigert den, men ikke vet jeg til hva Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 logg inn på kontoen med ftp og redigere configfila direkte? Men vet ikke hva jeg skal legge inn på config filen, får redigert den, men ikke vet jeg til hva Sjekk forumet til Joomla, eller søk på nettet. Behovet for manuell konfigurering av config-fil er ikke særlig uvanlig (uansett om det er egne tabber eller cracking som er utført). Forundrer meg ikke om det står i en "manual". Ellers burde dette lære deg tre ting. 1. Backup. 2. Sikring av tilgang til viktige filer i en webinstallasjon. 3. Om det er upatcha sikkerhetshull, abonner på nyheter om sikkerhetsfikser i Joomla og patch omgående. Ellers kan jeg ikke gi deg noen råd, i og med at jeg ikke bruker Joomla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå