Magiii Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 En av de vanlige kjedelige tingene som pleier å skje De to rutene til høyre er sikre. Hvilke mener du? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvilke mener du? De to ledige rutene øverst til høyre. Altså de til venstre for 1-tallet og 3-tallet. Kan ikke tro at jeg bruker tid på dette, men slik: Her ser du at det er kun 2 forskjellige muligheter, og ved begge mulighetene er de to rutene sikre (1 mine og 1 fri). Og når du i tillegg ser at det trengs 2 miner til for å løse rutene nede til venstre, må mulighet 2 være riktig, og hele greia er løst. 1 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Første man kan gjøre i den situasjonen er å markere minen til venstre for 3-tallen. Den er sikker, og da er jo ruten over fri. 4-eren mangler to miner, 2-tallet 1. Da må den ene minen være det ved 3-tallet. Edit: Er vel strengt tatt det julenissen og sa. Men for å si det igjen; den minen er hvertfall sikker, og da er du et stykke på vei uansett. Endret 11. desember 2010 av Sapientia Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har snart tusen spel på PC-en, men ikkje så mange som har gått opp. Havner vanlegvis i ein situasjon der det er umogeleg å vite sikkert og tipper feil. Trur eg kan dei fleste teknikkar etter kvart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå