Khaffner Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg leter etter en mediaspiller som kobles til TV-en og har følgende spesifikasjoner: - Minst 300GB harddisk, eller mulighet til å bytte harddisk. Hvis mulig SATA. - Wlan. - Fjernkontroll - Bred støtte av formater - Under 3000kr Vet dere om noe folkens? Endret 23. august 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
streeter Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei, bynner selv jakten på noe lignende i dag. Har du funnet noe? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ja, D-Link DSM-510 eller noe sånt. Fungerer knall, men har et par ulemper/bugs: Den husker ikke Wlan-koden når man rebooter, Filmen hakker i starten; ihvertfall når man ser på film fra USB. Lenke til kommentar
QHamp Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, D-Link DSM-510 eller noe sånt. Fungerer knall, men har et par ulemper/bugs: Den husker ikke Wlan-koden når man rebooter, Filmen hakker i starten; ihvertfall når man ser på film fra USB. Gjennom hvilken programvare spiller man av filene? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Det er ikke windows, linux eller noe slikt, det er D-Links eget OS og programvare som brukes Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Har ikke prøvd, men bildesignalet kan være HD Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg sikler selv etter en slik en: http://www.popcornhour.com/onlinestore/ind...mp;category_id= Eneste aberet jeg kan se er mangel på opptaksmuligheter. Den koster rundt 2000 kroner uten hardisk. Sjekk prisguiden på hw.no Edit: WLAN får du visstnok gjennom å kjøpe en dongle utenom. Endret 11. januar 2009 av Dummst Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 virker ganske lovende utifra siden og vurderte den selv, men kommentarene den har fått på komplett er ikke alle like positive, så litt usikker selv også egentlig hvor bra den er. spesielt denne gjorde meg litt skeptisk til den: Ikke akkurat fornøyd, nei. Tanken er jo god, men her er det for mye feil og ubrukelige grensesnitt. Lite intuitivt, henger seg ofte, virkelig elendig og tungvint filbehandlingssystem, dårlige muligheter til å spole i videofiler and the list goes on and on and.... Den virker, men er et dårlig alternativ til en bærbar med mediasenter el. Håper de får fikset endel i fremtidige firmware-oppdateringer, ellers er den rett og slett for tungvint og treig å bruke. Har brukt den nå i snart en måned, og begynner å bli bra lei av den. du kan jo lese kommentarene selv her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå