Statuen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Heisann det er sikkert tusenvis av tråder om dette her fra før av men.. Tingen er at jeg kjøpte netopp en greit TV, HD ready 32 tommer mer vet jeg nesten ikke Har Xbox 360 premium, tingen er at jeg vil spille HD og kjøpte enn HDMI kabel , jeg visste ikke at jeg trang en spesiell 360 kabel.. heh. Vel uansett hvor er det best å få tak i en grei HDMI kabel til 360... og hvor blir egentlig denne kabelen festet på 360 maskinen? Håper dere vil hjelpe en usikker nybegynner i nød, jeg kan utrolig lite om TV, HD og slik... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Du klarer deg fint med en billig kabel fra Clas Ohlson, Biltema e.l. Kabelen "festes" i det nederste hullet vist på dette bildet EDIT: Hvis du har en litt gammel Xbox, kan det være du ikke har HDMI. Endret 23. august 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Hmmm den åpningen hadde ikke jeg under A/V åpningen, har jeg ikke premium versjonen da? Hvordan er det mulig for meg å skaffe HD da... huffameg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvis du ikke har den åpningen har du en eldre Premium-modell. Du kan få HD ved å bruke component-kabel. Det er vel blå, grønn og rød eller noe sånn på den kabelen som følger med i pakka. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Ja jeg gjorde det nå faktisk og det fungerer utmerket! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå