Klauz Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg har en gåte jeg ikke klarer å løse her, det gjelder en jeg kjenner som kjenner en som har: Kjøpt noe som han skal bruke på seg selv for å hjelpe ei jente. Dette er avhengi av situasjonen. Så sist han skulle gjøre dette kom det noe uventet iveien som gjorde at det ikke ble brukt. Det har ingenting med sex å gjøre. Hva er gjennstanden, situasjonen og sammenhengen? Vennligst kom med mange forslag Endret 23. august 2008 av Klauz Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Bære meis for beibier, men så kom det en p-pille i veien.. eller kasnkje var det noen andres unge Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har en gåte jeg ikke klarer å løse her, det gjelder en jeg kjenner som kjenner en som har: Kjøpt noe som han skal bruke på seg selv for å hjelpe ei jente. Dette er avhengi av situasjonen. Så sist han skulle gjøre dette kom det noe uventet iveien som gjorde at det ikke ble brukt. Hva er gjennstanden, situasjonen og sammenhengen? Vennligst kom med mange forslag Ehmm? -Kondomer!!! Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) P-pille? Kan han bruke en p-pille på seg selv for å hjelpe noen andre??? Kondomer var heller ikke rett :\ Ikke dildo heller. Endret 23. august 2008 av Klauz Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Ja.. jenta kan bruke det på seg selv for å hjelpe deg å ikek få barn Men p-oille kan også komme i veien.. om man vil ha barn.. og da blir jo bære-meisen ubruklig Endret 23. august 2008 av Cri Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Bære meis for beibier, men så kom det en p-pille i veien.. eller kasnkje var det noen andres unge Han skal jo bruke det på seg selv da! "P-Piller"? Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Det har ingenting med Sex å gjøre. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Bære meis for beibier, men så kom det en p-pille i veien.. eller kasnkje var det noen andres unge Han skal jo bruke det på seg selv da! "P-Piller"? Bære meisen - for å hjelpe henne å bære ungen rundt omkring Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 munnbind? han snakker for mye, hun har vondt i huet? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Strippestang? For å gjøre jenta kåt? Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Som sagt, ingenting med sex å gjøre ! Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Skal med det a? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Skal med det a? Hmmm, nei det var vannskelig å svare på du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå