toazty Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 fått meg en ps3 , men fulgte bare med hdmi kabel, ingen hdmi inngang på tv'en , så ny kabel må skaffes. hvilken kable skal jeg kjøpe? er kun rød , gul , hvit inngang på tv'en og scart selvsagt.. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 fått meg en ps3 , men fulgte bare med hdmi kabel, ingen hdmi inngang på tv'en , så ny kabel må skaffes. hvilken kable skal jeg kjøpe? er kun rød , gul , hvit inngang på tv'en og scart selvsagt.. AV kabel selsagt Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 jepp, AV kabel Ser slik ut: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sidenotat, hvor kjøpte du en PS3 som bare hadde HDMI-kabel? Brukt? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sidenotat, hvor kjøpte du en PS3 som bare hadde HDMI-kabel? Brukt? Funderte jeg også på! Følger jo vanligvis bare med AV-kabel i pakken. HDMI-kabel må kjøpes separat! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sidenotat, hvor kjøpte du en PS3 som bare hadde HDMI-kabel? Brukt? Funderte jeg også på! Følger jo vanligvis bare med AV-kabel i pakken. HDMI-kabel må kjøpes separat! Nettopp. De har jo tilogmed lagt meg Scart-convertor. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 kjøpte brukt ja, fikk tak i en slik kabel i dag, ikke helt lett å få det til å fungere, tok meg en halvtime .. merkelig at en slik maskin ikke skal kunne "tenke" selv, hvilken kabel som er satt i. andre eieren har brukt hdmi så måtte holde start knappen nede i 5 sec. menmen.. takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå