Coffey Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har en LG 32" tommer her, som har en standard PC-utgang, og en LG PC-skjerm som også har en standard PC-utgang (ikke DVI). Skal gjerne hatt samme bilde på begge to, så jeg kan switche mellom å bruke PCen på TVen og å bruke den på PC-skjermen. Det er også det at TVen går i 1360x768 og PCen 1280x1024. Jeg har aldri noensinne gjort dette før, men har to kabler klare Noen som eventuelt vil hjelpe eller linke til en annen tråd, takk på forhånd. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Se denne oversikten over mulige måter å koble pc til tv. Hva slags utganger har du på skjermkortet ditt da? Og hva slags skjermkort kan være greit å vite. Det er altså der du må koble VGA/S-video (alt ettersom) fra og videre til tv. Mulig jeg misforstod deg, men det hørtes ut som du tenkte å koble en kabel på tv og en på pc-skjerm Oppløsningene er greie, det kan du stille inn når du har fått bilde. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Har en 8800 GT, med to skjermutganger, så det er ikke der problemet ligger. Men! Nå har jeg fått til noe her. Nå fungerer PC-skjermen som hovedskjerm, med Windows-startslinja og alle ikoner, imens TVen har bare bakgrunnsbildet. Men, også så jeg dette klonevalget da. Problemet der er jo at begge må ha samme oppløsning da. Er det ikke mulig at de da har hver sin oppløsning? Fordi, det jeg vil er at kan, når jeg føler for det, bare endre oppløsninga i et spill på PC-skjermen, for så å spille det på TVen. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har en 8800 GT, med to skjermutganger, så det er ikke der problemet ligger. Nei, men siden du nevnte utgangene til pc-skjermen i første post, så har jo ikke det noe å si, all den tid det er utgangene på skjermkortet man må se på Men da høres det ut som du har fått koblet det opp da. Hva som er best av Clone og Dual må du bare se an. Med de oppløsningene så er sikkert Clone greit å bruke. Da setter du bare full oppløsning på pc-skjermen. Det skal da ikke bli så ille på tv`n det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå