Gå til innhold

"BK" Speiling i vann av fugl

jorhov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da i så fall en flott debut. Fin komposisjon, med en slags spydspiss mot venstre, der fuglen glir inn som en del av helheten. Fargene underbygger den harmoniske stemningen, og kontrastene er flotte. Bildet er svært stramt, og speilingen deler bildet. I dette tilfelle liker jeg det, men det er mulig du har croppet litt for tett, at litt luft til venstre og kanskje over, hadde gjort bildet mer spennende. Men er neimen ikke sikker.

Lenke til kommentar

Utrolig gjennomført bilde, nydelig lys og flott speiling.

Fuglen er kanskje ikke tatt i sitt mest naturlige miljø, en ny badeplattform/brygge, men for å være ærlig så bryr jeg meg ikke om det, veldig godt stykke arbeid.

Hvilken brennvidde har du brukt?

Lenke til kommentar
Utrolig gjennomført bilde, nydelig lys og flott speiling.

Fuglen er kanskje ikke tatt i sitt mest naturlige miljø, en ny badeplattform/brygge, men for å være ærlig så bryr jeg meg ikke om det, veldig godt stykke arbeid.

Hvilken brennvidde har du brukt?

Har brukt 95mm brennvidde. Nei, hva denne fuglen finner så fasinerendes med denne flytebrygga er ikke godt å si. Men den pleier sitte der flere timer hver kveld nå...Merkelig fugl...

Lenke til kommentar

Fint bilde du har der.

Likte "stilla" fargene og utsnittet.

Tatt på 95 mm. ser ikke ut som du har croppet mye,Skarven er normalt en sky fugel,hvordan har du kommet så nært en eller annen form for camo ?

Skarven er veldig stedsbunnet,har den funnet en plass den liker så er den der,har selv 4/5 skarver som er her om ettermiddagen og jakter ål.

Holder selv på med og lage en "mappe" med skarvebilder.har vel tatt et par hundre fram til nå men bare noen få som jeg er fornøyd med,får se utover vinteren om jeg presenterer en serie av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...