MSL Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hei jeg har planer om å anskaffe meg en laptop som hovedsaklig skal bli brukt til skolearbeid og gaming. Etter en god del research har jeg valg ut 2 kandidater, MSI GX620 og Toshiba Qosmio F50. Det som skiller disse to er at MSIen er nesten 1 kilo lettere, men at lyden i Toshibaen skal være mye bedre. Turbo funksjonen til MSIen er jo og et stort pluss. Et stort problem er at jeg ikke finner noen forhandlere som selger MSI GX620, i motsetning til Toshiba Qosmio F50 som selges på komplett.no og pcutstyr.no. Noen som vet om noen forhandlere som selger MSI GX620? Og hva er det beste valget? Tar gjerne i mot andre laptop forslag, prisen skal helst ikke overstige 10 000kr. Takker for svar. Endret 23. august 2008 av Mufcy93 Lenke til kommentar
MSL Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Dette var det lite hjelp i:/ Akkurat nå ligger jeg vel nærmest toshibaen kan jeg tro. Hadde satt pris på om noen gadd å svare. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har strøket vekk MSIen fra listen nå, hørte ikke så bra ut med tanke på kvalitet. Nå har jeg sett litt på HP Pavilion dv5-1095 og, noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå