Gå til innhold

Hvilken konsoll skal jeg velge?

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Jeg ville ha valgt pr.idag 360 pga spillutvalget, med det snur en eller annen gang...

Jeg sitter med alle 3 så jeg går ikke glipp av noe som helst av storspill til konsollene :)

360 har spill som:

Mass Effect

Bioshock

Call Of Duty 4

Gears Of War

Halo 3

GTA IV

Kommende spill:

Fable 2

Gears Of War 2

Fallout 3

Resident Evil 5

Banjo Kazooie 3

Alan Wake, ikke noen form for dato enda

Nintendo Wii:

Super Mario Galaxy

Mario Kart Wii

Metroid Prime 3

Super Smash Bros Brawl

Kommende spill:

?

?

?

?

Playstation 3 har spill som:

Metal Gear Solid 4, som jeg synes er verdt den konsollen alene!!

GTA IV

Uncharted Drake's Fortune

Ratchet And Clank

COD 4

Motorstorm

Resistance

Og fler som er multiplattform....

Kommende spill:

Little Big Planet

God Of War 3

Killzone 2

Heavy Rain

Gran Turismo 5

Infamous

Resident Evil 5

Fallout 3

Men viss jeg hadde ikke hatt en eneste konsoll og skulle velge mellom disse 3 som jeg skulle hatt til jul ville jeg ha valgt Playstation 3 :), pga framtiden ser jævla lys ut for Playstation 3

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefal gjerne spill til konsollene! Er litt kresen på spill, men liker FIFA, EA skatespillet, Soul Calibur, Resident Evil, Guitar Hero... kunne tenke meg å prøve et nytt og bra FPS spill, rollespill/eventyrspill, og GTA (har aldri spilt)!!

Er samtlige konsoller gode som DVD-spillere forresten?

Postet her så eiere og fans av alle konsoller kan komme med meninger ;) Har ikke mye peiling på dagens spill, så takker for all infoen jeg kan få, samt hjelp til å velge riktig konsoll

:)

Utifra de kriteriene legger til grunn ville jeg helt klart valgt en 360. Den har helt klart det største utvalget av rollespill som Blue Dragon, Enchanted Arms, Lost Odyssey, Eternal Sonata de kommende Infinity Undiscover, Tales Of Vesperia, Final Fantasy XIII, Star Ocean 4. The Last Remenant. Gode fps er halo, gears of war, call of duty serien og senere i år kommer også Gears Of War 2. Mange av overnevnte spill er dog multiplattform men en del av dem kommer også kun på 360 (Konsoll).

Har begge to selv men heller for tiden størst mot 360 da den har det største spillutvalget av de to.

Lenke til kommentar
Til pwnd: assasins creed er IKKE first person...

um, er det jeg som har missforstått? mente first person var når du spiller en person, i motsetning til de fleste strategispill hvor du trykker på noen folk, også trykker på stedet de skal gå til f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...