Håvard Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Se filmen hos Youtube Utrolig artigt klipp! Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Banner som en ekte sunnmøring også Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hahaha godt det gikk bra hvertfall:) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sett denne video'en flere ganger før, men synes fortsatt den er jævlig artig :!: . Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Morsomt Hvorfor kom brannvesenet? Så ingen røyk eller skadde mennesker Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Morsomt Hvorfor kom brannvesenet? Så ingen røyk eller skadde mennesker Er vel vanlig rutine. Flyet blir veldig varmt av å gli etter asfalten. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Bare meg som syns at han som bannet hørte ut som Davy Wathne? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Takk for en liten latter.. Hjelper meg å holde meg våken! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Haha:) Slik en tabbe tror jeg ikke jeg kunne gjort. Jeg er så rutinert at det er plagsomt. Men man vet aldri? Kanskje hadde disse karene tenkt det samme om andre råkte ut for dette? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Haha:) Slik en tabbe tror jeg ikke jeg kunne gjort. Jeg er så rutinert at det er plagsomt. Men man vet aldri? Kanskje hadde disse karene tenkt det samme om andre råkte ut for dette? Er du pilot? Hva slags fly kjører du? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sikkert et sjøfly. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Haha:) Slik en tabbe tror jeg ikke jeg kunne gjort. Jeg er så rutinert at det er plagsomt. Men man vet aldri? Kanskje hadde disse karene tenkt det samme om andre råkte ut for dette? Er du pilot? Hva slags fly kjører du? Nei, er ikke pilot. Hvertfall ikke enda:P Men det gjelder det meste jeg foretar meg, uansett hva. Jeg passer alltid på at alt er som det skal, og det irriterer meg at jeg må sjekke at alt er OK hele tiden:S Irriterende til 1000! Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 ah.. sånn er kameraten min også. kan bli litt plagsomt til tider:D Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 ah.. sånn er kameraten min også. kan bli litt plagsomt til tider:D Ja off, det er veldig irriterende å være slik:) Hver gang jeg forlater huset, sjekker jeg at dører er låst, og at alt er i orden ellers, før jeg går... Og det sjekkes bortimot 5 ganger per stikkontakt/dør:S Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Så da betyr det at en landing like gjerne kan ende med krasj før du har kommet halveis gjennom landingsprosedyren? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Så da betyr det at en landing like gjerne kan ende med krasj før du har kommet halveis gjennom landingsprosedyren? Hehe, nei tror ikke det! Når det virkelig gjelder, klarer jeg å holde hodet kaldt, og gjøre det jeg skal. Det er verre hjemme, når jeg har muligheten til å sjekke flere ganger... Jeg tipper at det eneste som trengs, er at jeg begynner å stole mer på meg selv Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) ah.. sånn er kameraten min også. kan bli litt plagsomt til tider:D Ja off, det er veldig irriterende å være slik:) Hver gang jeg forlater huset, sjekker jeg at dører er låst, og at alt er i orden ellers, før jeg går... Og det sjekkes bortimot 5 ganger per stikkontakt/dør:S Aj aj aj! Det er ikke normalt gutt. Nok og skjekke 1-2 ganger. Har en slik gammling i bygda. Han står i 5 minutter og låser dåra og rister på håndtaket for og forsikre seg at den er låst. Foresten ble denne historien sendt på SunnmøreTV? Endret 6. september 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå