Svar Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Tenke jeg skulle prøve meg her. Bildene er tatt med D70+nikon 50mm F/1.4 La til dette bildet 24.08.08, håper det går grei da det er samme bilde: Mørkere verson: Også en blå-grå variant av samme bilde: Endret 24. august 2008 av Svar Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Veldig blått er det ikke, men det har en mer markant kornstruktur. Og det er en del av bildets kvaliteter, men jeg ville helst ha sett det litt lysere. Det er et godt utgangspunkt for litt jobbing i PS. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hm, første gang jeg har sett et monokrombilde av akvariefisk. Flotte farger er jo som regel gjennomgangstema når man snakker om slikt. Har ikke helt bestemt meg for om jeg syntes det var litt tøft, eller om det var bare rart. Men jeg syntes det ble litt for tett på, skulle gjerne sett litt mer omgivelser og miljø. Dette blir litt for leksikon-bilde for meg. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er ikke sikker.. Ville ha sett det en del lysere før jeg gjør meg opp en skikkelig mening. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har en lysere variant av det øverste bildet, men vet ikke om det er lov å legge ut det også i samme tråd. EiSvIn: Godt poeng, selv om scalarer bare har fargene sølv og sort stort sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå