Gå til innhold

problemer med sony HDTV

Anbefalte innlegg

Problemet mitt er at tven vil kun vise analoge signaler, noe som gjør at det ser helt grusomt ut. Tven er en Sony

KDL-40D3660. Jeg har ikke så mye greier på tv, men jeg har rota litt i innstillingene, og jeg finner ikke ut av det.

Jeg fant dessverre ikke noen link til tven, men det er en sånn full hd tv hvis det hjelper.

Takk for hjelp=)

EDIT: jeg fant en link til en tv som er helt lik. http://www.sony.no/product/t32-d-series/kdl-40d3550

Endret av jajamensen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke digitalt bilde via vanlig kabel-tv, da trenger du en dekoder.

Jeg tipper rett og slett at signalene fra kraftigere der du bodde før og at bildet derfor så endel bedre ut.

En god del flatskjermer er veldig kresne på signalstyrken fra antenne/kabeltv..

Lenke til kommentar
det er kabel tv.. bildet kvaliteten er helt på trynet. der jeg bodde før var det mye bedre. jeg kan omtrent ikke se på en fotball kamp uten å bli sur over kvaliteten på bilde.

jeg har en xbox 360 og en wii koblet til tven..

Du har flytta fra et sted med grei kvalitet på analog kabel-tv til et sted med dårlig kvalitet på analog kabeltv.

Hvilken kabel-tv-leverandør har du? Det er enkelt å oppgradere til digital kabel-tv de fleste steder :)

Lenke til kommentar
det er kabel tv.. bildet kvaliteten er helt på trynet. der jeg bodde før var det mye bedre. jeg kan omtrent ikke se på en fotball kamp uten å bli sur over kvaliteten på bilde.

Lot du TV-en gjøre et nytt kanalsøk etter at du hadde flyttet? :)

ja. jeg lot tven søke etter kanaler etter at jeg flyttet!

Lenke til kommentar

For å bruke de evt digitale kanalene på kabel-tv'en må du ha et dekoderkort. Du kan uansett ved å trykke på "digital" på fjernkontrollen se om den har funnet noen digitale kanaler. (Det er ihvertfall slik på w4000 modellen fra sony)

Problemet mitt er at tven vil kun vise analoge signaler, noe som gjør at det ser helt grusomt ut. Tven er en Sony

KDL-40D3660. Jeg har ikke så mye greier på tv, men jeg har rota litt i innstillingene, og jeg finner ikke ut av det.

Jeg fant dessverre ikke noen link til tven, men det er en sånn full hd tv hvis det hjelper.

Takk for hjelp=)

EDIT: jeg fant en link til en tv som er helt lik. http://www.sony.no/product/t32-d-series/kdl-40d3550

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...