hean Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har to PC-er med Blu-Ray, en bærbar og en stasjonær, på den bærbare får jeg beskjed om at filmen er sone B og at spilleren ikke støtter dette. Denne bærbare er en Acer Aspire 7730G kjøpt på Datakjeden på Tiller. Når jeg prøver å spiller av på den stasjonære med PowerDVD får jeg beskjed om at det ikke er disk i stasjonen. Har sjekket at stasjonsbokstaven er riktig, har kun ett optisk drev på den stasjonære. Filmene er kjøpr på Elkjøp om det har noe å si da. Noen som vet råd..... Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hva slags versjon av PowerDVD har du? Ultra? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) For den bærbare: Du kan som regel velge hvilken sone spilleren din skal støtte. Dette kan du normalt bare velge 3-5 ganger eller noe i den dur før du ikke får lov til å skifte mer, men med modifisert firmware så fjerner du den sperren enkelt og greit til å ta alle soner uten å mukke For den stasjonære så høres det mest ut som den ikke har en bluray spiller. Er du sikker på at det ikke bare er et DVD-drev i den? DVD-spillere kan naturligvis ikke spille av det nye bluray formatet (men bluray spillere er bakoverkompatible med DVD). -Stigma Endret 24. august 2008 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå