Teksnes Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har tenkt å kjøp meg en al 320, hva syns dere om den? Og er det noen andre båter dere kan ananbefale? Har sett på bever 350, hva er best av de to, mitt bruk er å fisk litt, men mest crus. Takk for svar Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 personlig ville jeg valgt bever, ser ut som en båt, ikke et badekar... en tradisjonell glassfiberbåt har jo ofte også bedre sjøegenskaper, og bever en en av båtene med best sjøegenskaper i 10-12 fots klassen. al tåler jo selvsagt mer striper osv, men har kjørt flere typer sånne mykplastbåter, og jeg mener at de slår forferdelig i bølger... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg ville gått for Bever 350. Hatt en slik båt selv, konge å kjøre!! Lenke til kommentar
Golito Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) personlig ville jeg valgt bever, ser ut som en båt, ikke et badekar... Pretty much sums it up... Andre båter som er verdt å kikke på er GH 11(Deluxe og LS)+Morgan 350. Morgan'en er maken som bever, bare at den har blå stripe. Lykke til med båtkjøp! Endret 24. august 2008 av Golito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå