Gå til innhold

Bk: s/h helikopter i aksjon

Inc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt fanget, dette. Skarpt og fint -gjorde seg bra i s/h.

Om jeg skal pirke på noe, må det være at rotorbladene er helt fryst i bevegelsen. Kunne godt tenkt meg litt lengre lukkertid, slik at rotorbladene får litt bevegelsesuskarphet. Sånn som det er nå, blir det nesten et litt kunstig inntrykk på bildet.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det hadde vært tøffere hvis bladene ikke var fryst, men det er slettes ikke ille. Konverteringen er helt grei, og på sin plass. Jeg ville ha croppet bittelitt i venstre kant for å gjøre retningen mer tydelig, men ikke mye. Og så ville jeg faktisk klonet bort kabelen, for den har ingen betydning for bildets historie. I beste fall kan man gruble over hva som henger under bildekanten, men vi vet jo at det neppe er noe spennende. Så bort med den. Ellers er det et bra helikopter-portrett :p

Portrett, ha ha ha. På tide at begrepet strammes inn. Alle bilder av dyr er jo portretter ifølge emnetitlene fra den senere tid. Kreativiteten når det gjelder det skriftlige har vært langt under lavmål i det siste. Er det virkelig så vanskelig å gi en bildetråd litt mer unike emnetitler? Slik at vi kan huske om vi har sjekket tråden tidligere.

Obs: Denne tråden er et hederlig unntak.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...