Wiciwato Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Heisann. Har et problem når jeg skal starte opp pc'en. Akkurat når den skal entre windows, så begynner harddisken å lage merkelige klikkelyder og pc'en fryser. Så jeg kommer ikke lenger enn til den "loader". Hva må jeg gjøre for å få den til å komme inn på windows? Har prøvd og reparert oppstarten via Windows Vista cd'en og da har det pleid å fungert etterpå, men nå fungerer det ikke lenger. Hva er feil? Fantastisk irriterende og jeg håper dere kan hjelpe Endret 29. august 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det kan være harddisken din som er på vei til og dø ut da. Vil anbefale deg og kontakte stedet du kjøpte harddisken/pc-en og spørre dem om hva du skal gjøre da. For da må du få en ny harddisk mest sannsynlig. Det du må gjøre er og boote opp i safe mode så fort som mulig og bare prøve og redde tingene du trenger disken før den eventuelt dør ut for godt. Eller last en en ubuntu og brenn en cd og boot opp med dette og få ut tingene på denne måten. ubuntu Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Det kan være harddisken din som er på vei til og dø ut da.Vil anbefale deg og kontakte stedet du kjøpte harddisken/pc-en og spørre dem om hva du skal gjøre da. For da må du få en ny harddisk mest sannsynlig. Det du må gjøre er og boote opp i safe mode så fort som mulig og bare prøve og redde tingene du trenger disken før den eventuelt dør ut for godt. Eller last en en ubuntu og brenn en cd og boot opp med dette og få ut tingene på denne måten. ubuntu Mvh donnieakalefty hardisken er bare 3 måneder gammel?! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 bump er på lan hadde hvrt fint om noen kunne hjelpe:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det kan godt være at harddisken dør selvom den bare er 3 måneder gammel enn harddisk kan dø bare 1 dag gammel også. Men det kan være at når du kanskje har bært pc-en eller noe som gjør at den har begynt og lage klikkelyder. Så anbefaler deg og bare redde det som er på den og så kontakte stedet du kjøpte harddisken/pc-en og forklare problemet og så få den fikset. For det kan være at den er på vei til og dø Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Siterer ifra Nettikette: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Dette innlegget kommenteres ikke. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Det kan godt være at harddisken dør selvom den bare er 3 måneder gammel enn harddisk kan dø bare 1 dag gammel også.Men det kan være at når du kanskje har bært pc-en eller noe som gjør at den har begynt og lage klikkelyder. Så anbefaler deg og bare redde det som er på den og så kontakte stedet du kjøpte harddisken/pc-en og forklare problemet og så få den fikset. For det kan være at den er på vei til og dø Mvh donnieakalefty Har bært den litt opp og ned. Men skal få fikset det etterhvert. Er ikke noe hast nå siden jeg har fått igang en annen pc. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det er bra du fikk tak i en annen pc, men hadde jeg vært deg ville jeg fått fikset det så fort som mulig så slipper du og miste informasjonen på den. Er jo litt dumt og bare ha en pc liggende som ikke fungerer skikkelig og det bare er og sende 1 mail eller ringe ditt så får du det fikset. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Ja, vet. Men skal fikse den nå Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå