NorkaBorka Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bare døtt i 4 gb minne.. så trenger du ikke å ordne med det greiene på en stund.. Døtt? Jeg har en maskin med 4Gb minne som jeg bruker til stort sett MSN, en god del nettleser vinduer og evt andre programmer som iTunes. Og for å si det sånn: JEG ER SABLA GLAD JEG HAR 4GB OG IKKE MINDRE! Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Bare døtt i 4 gb minne.. så trenger du ikke å ordne med det greiene på en stund.. Døtt? Jeg har en maskin med 4Gb minne som jeg bruker til stort sett MSN, en god del nettleser vinduer og evt andre programmer som iTunes. Og for å si det sånn: JEG ER SABLA GLAD JEG HAR 4GB OG IKKE MINDRE! tror du misforstår dialekten til samiro jeg tolker den i hvertfall som "bare dytt i 4GB minne.. så trenger du ikke ordne med det greiene på en stund" virker som du tror han mener det ikke er vits i å ha 4GB minne Endret 18. oktober 2008 av trrunde Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bare døtt i 4 gb minne.. så trenger du ikke å ordne med det greiene på en stund.. Døtt? Jeg har en maskin med 4Gb minne som jeg bruker til stort sett MSN, en god del nettleser vinduer og evt andre programmer som iTunes. Og for å si det sånn: JEG ER SABLA GLAD JEG HAR 4GB OG IKKE MINDRE! tror du misforstår dialekten til samiro jeg tolker den i hvertfall som "bare dytt i 4GB minne.. så trenger du ikke ordne med det greiene på en stund" virker som du tror han mener det ikke er vits i å ha 4GB minne Å ja! Ser det nå! Trodde han mente "bare DØDT med 4gb..." Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 hehe ;-) Håper at pc en er bra nå da. Blir vel sikkert ny bæbrar om 2 år siden jeg da starter på vidregående og der får man pc.. Har en gammel celeron i stasjonæren og er spent på hvordan Atom prosessoren er i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå