skylinepower Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei :-) Har sett lenge etter en bærbar pc, slik at jeg kan være mer sosial. Sett lenge på Acer Aspire one med 120Gb hd, men synes den er litt liten. Noen kriterier. - 100Gb+ i harddisk minne. - Minimum 1Gb pc minne(ram) - rask og stabil. - IKKE Vista! - Mange Usb porter. - Muligheter til og kjøpe nye deler som er lett og innstalere. - Maks 4500,- - Må finnes hos komplett.no Fant Hp Compaq 6715b idag, den virket ut som en som passer mine kriterier. Noen som har noen meninger om noe bedre? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei :-)Har sett lenge etter en bærbar pc, slik at jeg kan være mer sosial. Sett lenge på Acer Aspire one med 120Gb hd, men synes den er litt liten. Noen kriterier. - 100Gb+ i harddisk minne. - Minimum 1Gb pc minne(ram) - rask og stabil. - IKKE Vista! - Mange Usb porter. - Muligheter til og kjøpe nye deler som er lett og innstalere. - Maks 4500,- - Må finnes hos komplett.no Fant Hp Compaq 6715b idag, den virket ut som en som passer mine kriterier. Noen som har noen meninger om noe bedre? Oi sann Er ikke mange pcer som møter dine kritterier, spessielt dem med "IKKE vista" Du må ikke være så negativ til vista. Tenker du på programkompitablitet så er ikk dette tilfelle lengre. En Pc til bare 4500 pleier heller ikke være stabil og i så tilfelle bør du ha MER enn 1gb minne som krav. Heller er det vel ikke så mange som møter kravene dine på komplet. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Komplett + Billig = riiiight... Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Komplett + Billig = riiiight... Komplett=dyrt Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 kan jo oppgradere til 2Gb etterhvert. Vista er noe jeg ikke er begeistret for grunnet mye dårlig erfaring kritikk. Men hvis microsoft har en gratis løsning på nettet som nedgraderer ifra vista til xp så kan jeg godta vista. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 kan jo oppgradere til 2Gb etterhvert.Vista er noe jeg ikke er begeistret for grunnet mye dårlig erfaring kritikk. Men hvis microsoft har en gratis løsning på nettet som nedgraderer ifra vista til xp så kan jeg godta vista. Hva er det da? De grunnene vil jeg gjerne høre Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Har ikke lest noe... Men har hørt fra venner og bekjente som har prøvd vista at det er tregt grunet krever så sykt mye maskinkrav. Selv kan jeg en del "smarte" ting i xp som jeg gjerne vil bruke, vista har det sikkert også, men liker xp. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har ikke lest noe...Men har hørt fra venner og bekjente som har prøvd vista at det er tregt grunet krever så sykt mye maskinkrav. Selv kan jeg en del "smarte" ting i xp som jeg gjerne vil bruke, vista har det sikkert også, men liker xp. Det krever en god del minne ja, så derfor burde jo han er kjøpe en som er mer en 2GB. Han vil ha en som er rask og stabil og bør derfor gi mer enn 4500 for maskinen sin. Tipper at rundt 6000 kan du få en som er rask og fortsatt holder seg oppegående noen år til. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Men jeg har maks 4500,- .. Vil ikke punge ut noe mere! Men flere muligheter til pc bortsett ifra den hp compaq 6715b? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Vær sosial uten PC en stund til, å spar litt penger til. Så kjøper du deg pc Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Vær sosial uten PC en stund til, å spar litt penger til. Så kjøper du deg pc Det punketet der er det lenge siden jeg har vært (sosial altså) Har stasjonær, men lei av den! orker ikke og vente.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Vista er stas med 2GB eller mer minne, at venner og bekjente skal føre sine saueflokk meninger på deg; ser jeg ikke på som noe godt krav fra din side for å ikke velge Vista. Hva skal du bruke din fremtidige bærbare til? Trenger du flere USB porter, så kjøper du en USB hub. Endret 24. august 2008 av Svedge Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Her har du en, men den blir vel litt for lite selv for deg Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Sier seg selv at EEE blir for liten når AA1 er for liten for ham, bedre om du hadde sagt MSI Wind, for den er størst av de tre populære netbookene. Endret 24. august 2008 av Svedge Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Vista er stas med 2GB eller mer minne, at venner og bekjente skal føre sine saueflokk meninger på deg; ser jeg ikke på som noe godt krav fra din side for å ikke velge Vista. Hva skal du bruke din fremtidige bærbare til? Trenger du flere USB porter, så kjøper du en USB hub. Blir nok mest msn, skriving, litt lette spill som cs og GTA San andreas. Film kommer dte til og bli en del av også, samt musikk. En helt grei basic pc altså :-D Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Vista er stas med 2GB eller mer minne, at venner og bekjente skal føre sine saueflokk meninger på deg; ser jeg ikke på som noe godt krav fra din side for å ikke velge Vista. Hva skal du bruke din fremtidige bærbare til? Trenger du flere USB porter, så kjøper du en USB hub. Blir nok mest msn, skriving, litt lette spill som cs og GTA San andreas. Film kommer dte til og bli en del av også, samt musikk. En helt grei basic pc altså :-D Høres ut som om du må gi litt mer enn 4500 om du skal ha en sånn pc som samtidig kjører raskt og stabil. Har helller ikke sjekket på komplet så mye men anntar at den pcen du valgte er den eneste de har med XP. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Sjekk demovarer. Der finner du noe billig, og det som er til overs bruker du på minne. Lenke til kommentar
Samiro Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Bare døtt i 4 gb minne.. så trenger du ikke å ordne med det greiene på en stund.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Så på samt holdte på med Asus Eee de hadde på expert idag. Ble litt forelsket Virket ut som en bra pc, rask++ MEN tastene bommet jeg på støtt, det er eneste minus. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ligger en Acer Aspire one på posten klar for og hentes om mandagen. Kjøpte også bæreveske og Logitech Mx518. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå