EVH Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hei. Vet ikke helt hvor det passer best å poste dette spørsmålet, men forhåpentligvis kanskje noen her kan hjelpe meg. Jeg har et webhotell, og bruker et ftp program til å laste over ting til webhotellet mitt som mange andre, og det har gått fint helt til jeg idag plutselig fikk meldingen: FTP Error: Upload failed/www/test.jpg test.jpg: Read-Only file system Har selvfølgelig leita litt rundt på nettet etter løsninger, men det nærmeste jeg kom var denne siden; http://archive.tivocommunity.com/tivo-vb/s...threadid=179834 Men når jeg prøver den commanden i telnet får jeg bare invalid command, så jeg skjønner rimelig lite. (skal sies at jeg ikke har anelse om hvordan man bruker telnet) Jeg har webhotell hos domeneshop, og bruker cyberduck ftp klient på en iMac. EDIT: Ok.. Trenger ikke hjelp. Feilen ligger på domeneshop sin side.. 23.08.2008 kl 18:41: Webhotell er read-onlyPå grunn av en feil med en av våre filservere, er flere webhotell i øyeblikket read-only. Det betyr bl.a. at man ikke får lastet opp filer med FTP eller skrevet til disk fra CGI- og PHP-scripts. Feilen oppsto litt etter kl. 16 i dag, og vi er nå i ferd med å flytte de kundene som er rammet til en annen server. Dette arbeidet vil pågå utover kvelden. Vi beklager de ulempene som dette eventuelt måtte medføre. Endret 23. august 2008 av EVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå