Erlend Oftedal Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hva med en egen bush-sitater tråd? Jeg begynner: "It must be a budget. There's a lot of numbers in it." Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hva med en egen bush-sitater tråd? Jeg begynner: "It must be a budget. There's a lot of numbers in it." "this is a lame thread" Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Thread.sleep(50); Lenke til kommentar
Corn Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Dette var i dagens bush i db en gang (oversatt til norsk ) "Mesteparten av vår import kommer fra utlandet" Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 "A low voter turnout is an indication of fewer people going to the polls" Lenke til kommentar
Superior Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Dette var i dagens bush i db en gang (oversatt til norsk )"Mesteparten av vår import kommer fra utlandet" Han sa at mesteparten av importen kom fra "overseas", altså Europa o.l. i motsetning til Canada, Mexico, Sør-Amerika osv. Så det er ikke noe mer spesielt med det enn et kanskje litt dårlig ordvalg. Sitatet er jo direkte feil oversatt (med vilje selfølgelig). Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hva med en egen bush-sitater tråd? Jeg begynner: "It must be a budget. There's a lot of numbers in it." "this is a lame thread" gledesdreper. har du ikke hørt at har du ikke no hyggelig og si så shut the **** up? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå