Gå til innhold

Trenger ny mp3(/mp4), men hvilken? [LØST]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at jeg maser litt, men jeg har bare tenkt at jeg venter med å bestille til jeg har fått de andre tingene jeg allerede har bestilt, ny mobil, hdmi-kabel og ørepropper.

Jeg vil bare vite mest mulig om "alt", for å si det slik.

Jeg liker å vite hvilke alternativer jeg har, og hvor gode alternativene er.

Jeg venter foreløpig, mens jeg prøver å finne mest mulig fakta om alt mulig. Jeg liker å vite hva jeg kjøper, og hva jeg har å velge i mellom, bare så det er klart :eek:

 

Men det er lite vits i å mase, jeg gidder ikke å stresse med å kjøpe noe fordi andre vil det :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er bare drit lei av de samme spørsmålene om igjen og om igjen hele tiden. Når man vet navent på en spiller, er det absolutt ingen grunn til å spørre om informasjon om den. Det er det man har googel til, "NAVN review" gir svar på absolutt alt. De fleste tråder som går riktig for seg her på forumet er at folk har et sett kriterier, får svar om hvilke spillere som passer til de kriteriene og selv finner videre info. Derfor synes jeg det er unødvendig med en tråd på 9 sider.

 

men skalgladelig holde meg unna tråden. kan hjelpe rundt 50 folk med å faktisk ta en avgjørelse på tiden denne tråden tar

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Jeg har sjekka (noen) anmeldelser, men jeg bare tenker at folk som har spilleren, også har en mening. Jeg vil ikke bare styre blindt etter en anmeldelse, men heller finne ut mest mulig om om mange ting, også hva andre synes.

 

Jeg er fullt klar over at dette har tatt tid, men hvis noen ikke takler det, så er det samme for meg, sorry da :hrm:

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Creative ZEN X-Fi kanskje? Suveren lyd, og god skjerm til f.eks. TV serier. Innebygd radio, høytaler, diktafon osv.

 

Jeg tviler litt på at ZEN X-Fi er den rette spilleren for meg, det virker som om den har overdrevent mange knapper :hrm:

Er det ikke veldig mange like knapper til forskjellige ting? Jeg vil helst ha den litt enklere utført i når det gjelder knappene :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hva med Sandisk Sansa E280?

 

Den har jeg sett på og jeg lurer på om jeg skal kjøpe den. Vet ikke om den er foreslått andre steder men jeg gadd ikke å lese alt.

 

Jeg hadde 2 GB'en før, den funka bra helt til den klikka ;)

 

Jeg vil nok heller prøve noe nytt enn å kjøpe E280.

 

Det er nok 99,9% sikkert at det blir Sony NWZ-A828, og kanskje Sansa Clip :hmm:

 

Selv om tråden nærmer seg slutten er det bare fint å foreslå andre produkter, da kan jeg lære enda mer :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestilt Sony NWZ-A828KB fra Amentio. Det var på tide! Nå gleder jeg meg :dribble:

 

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe meg Clip nå, jeg må bruke Sony'en en del først :D

 

Nå er vel denne tråden "løst", med mindre noen vil høre hva jeg synes om Sony'en når jeg får den. Det er bare å si ifra.

 

Takk for alle svar, spesielt alle de gode svarene fra Captain Ødegård :thumbup:

Lenke til kommentar

På flyplassen i Roma så jeg hvor stor Sansa View egentlig er. Jeg hadde egentlig trodd at den var på størrelse med E200 bare tynnere, men nei da, den er gigantisk i forhold til hva jeg hadde forestilt meg. Jeg må bare si takk for at Ødegård sa så tydlig ifra. Jeg ville ikke likt det om det var en slik som var på vei med posten nå :hm: , men så er det heldigvis ikke det... :wee:

Lenke til kommentar

Care. Jeg er bare glad på trådstarters vegne. Endelig har han skaffet seg en MP3-spiller, og det er alltid gøy.

 

At Captain Ødegård har en tendens til å være litt negativ får være en annen sak, men han er sikkert fornøyd med trådstarters valg han også ;)

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...