Gå til innhold

Trenger ny mp3(/mp4), men hvilken? [LØST]


Anbefalte innlegg

Men da må jeg jo "drasse" med meg en snor som bare vikler seg inn i ledningen på øreproppene :hm:

 

Men, den tiden du bruker på å slite med iTunes istedenfor Drag and drop kan du bruke for å få opp knuten ;)

 

Neida.. Du ser selv, hva trenger du; Skjerm og Drag and drop men knotete festeanordning, eller Liten og lett spiller uten skjerm og med iTunes?

 

Selv om jeg ikke liker iPod så veldig godt, så tror jeg at den passer best til det jeg har tenkt å bruke den til.

Jeg har tenkt at Sony'en kan inneholde all musikken jeg har (på cp'en), og at f.eks. Shuffle'en kan inneholde de sangene jeg hører mest på, liker best, eller de jeg ikke har hørt gjennom så mange ganger.

 

Er ikke Sansa Clip dobbelt så stor som Shuffle'en da?

 

 

den er større med fortsatt meeee renn liten nok til å brueks til trening

 

Jeg har en gammel Creative MuVo TX, den synes jeg er for stor til trening. Det sier vel kanskje litt om kravene mine...

 

Er ikke Sansa Clip større enn MuVo TX, eller har jeg bare ikke peiling?

 

Jeg kan ikke huske å ha sett Sansa Clip noen gang, så jeg vet liksom ikke så mye om den...

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jeg kan ikke huske å ha sett Sansa Clip noen gang, så jeg Vet liksom ikke så mye om den...

 

 

Å ja, synd det ikke er et sted på internett der man kan, du vet, skrive inn navn på ting, trykke på en knapp, få opp info og bilder og slik :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Bare så du vet det: Jeg så ikke etter utseende, men jeg sammenligna det med Sony'en ;)

 

 

 

Nå har jeg sett litt på hvordan Zen Stone er i forhold til Sansa Clip. På bildene jeg har sett, virker det som om det ikke er så stor forskjell når det gjelder størrelse. Bare synd at jeg ikke liker utseende på Clip så godt...

 

 

Nå må du prioritere

 

 

edit: kom akkurat på en ting som taler i favør av zen stone:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337734

med porto blir det 140 kr

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Kjøp Clip. Den er ikke så jævla stygg.

Stone ser kanskje bedre ut, men Shuffle ser ut som en firkanta hårspenne med gyselige farger.

 

Shuffle har kommet i nye farger da :p

 

Men det er jo ikke 100% sikkert at jeg kjøper, jeg har bare sett på det som en mulighet ;)

 

Hvis jeg skal kjøpe Clip, hvilken farge skal jeg ta?

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Kjøp Clip. Den er ikke så jævla stygg.

Stone ser kanskje bedre ut, men Shuffle ser ut som en firkanta hårspenne med gyselige farger.

 

Shuffle har kommet i nye farger da :p

 

Men det er jo ikke 100% sikkert at jeg kjøper, jeg har bare sett på det som en mulighet ;)

 

Hvis jeg skal kjøpe Clip, hvilken farge skal jeg ta?

 

Silver ser jo faktisk bra ut! Men vet ikke om den kommer i andre versjoner en 4gb?

Lenke til kommentar

Bare for å sammenligne: Hvordan er Sandisk Sansa View 8 GB i forhold til Sony'en?

Den har jo støtte for minnekort, radio, 2.4" skjerm, 35 timer spilletid på musikk, og en lavere pris ;)

Men hvordan er skjermen, lydkvaliteten, størrelsen, osv?

 

(Jeg liker kanskje formen på View litt bedre enn på Sony'en :hmm:)

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

for 2 år siden jo. den var helt forjævelig buggete,s elv om den var verdt pengene i sin tid. er ikke dermed sagt at den er verdt noe som helst nå.

 

den du referer til har jeg, 2 timer battertid

 

kanskje på tide at du får ræva i gir og kjøper noe nå, begynner å bli litt hakk i plata med "er denne godd? er denne god?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...