Gå til innhold

Trenger ny mp3(/mp4), men hvilken? [LØST]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
sugen drit. dårlig lyd og plastikk

 

Gjelder det "alle" iRiver, eller bare denne?

 

 

vel, iriver var stort fint merke for noen år siden, og det er det eneste de overlever på i dag for alle nåværende modeller (da teller jeg ikke clix2) er møkk eller i tilfeelet med T7 - en fornærmelse mot menneskeheten

Lenke til kommentar
sugen drit. dårlig lyd og plastikk

 

Gjelder det "alle" iRiver, eller bare denne?

 

 

vel, iriver var stort fint merke for noen år siden, og det er det eneste de overlever på i dag for alle nåværende modeller (da teller jeg ikke clix2) er møkk eller i tilfeelet med T7 - en fornærmelse mot menneskeheten

 

Jeg syntes bare at E100 lignet ganske mye på NWZ-A828 i formen, litt på utseende,og valg av det ytre oppsettet og lignende. Derfor tenkte jeg at det var greit å finne ut litt mer om den ;)

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
RedZtone: Fortsatt usikker på mp3-spiller? :ph34r:

 

Velg A828, du vil ikke angre!

 

Jeg bare lurer litt på hvordan andre spillere er i forhold. Da har jeg noe å gjøre mens jeg venter på at datakjeden skal få den inn ;)

Jeg gidder ikke å stresse med å kjøpe den nå, siden jeg nettopp har bestilt AKG K324P øpepropper, HDMI-kabel, og ny mobil :thumbup:

Jeg tror jeg tar en (eller skal jeg si tre) ting om gangen :p

 

Siden ingen av nettbutikkene på prisguide har fått inn versjonen med BT hodetelefoner enda, så har jeg jo begynt å tenke på å kanskje kjøpe uten, men jeg får vel bare fortsette å lure en stund til :hmm:

Lenke til kommentar
sugen drit. dårlig lyd og plastikk

 

Gjelder det "alle" iRiver, eller bare denne?

 

 

vel, iriver var stort fint merke for noen år siden, og det er det eneste de overlever på i dag for alle nåværende modeller (da teller jeg ikke clix2) er møkk eller i tilfeelet med T7 - en fornærmelse mot menneskeheten

 

Jeg syntes bare at E100 lignet ganske mye på NWZ-A828 i formen, litt på utseende,og valg av det ytre oppsettet og lignende. Derfor tenkte jeg at det var greit å finne ut litt mer om den ;)

 

Takk for svar!

Det er desverre det dei fleste ser etter på ein mp3-spelar. Dei viktige tingene, som lydkvalitet, blir diverre ikkje tatt med i vurderingen.

Lenke til kommentar
sugen drit. dårlig lyd og plastikk

 

Gjelder det "alle" iRiver, eller bare denne?

 

 

vel, iriver var stort fint merke for noen år siden, og det er det eneste de overlever på i dag for alle nåværende modeller (da teller jeg ikke clix2) er møkk eller i tilfeelet med T7 - en fornærmelse mot menneskeheten

 

Jeg syntes bare at E100 lignet ganske mye på NWZ-A828 i formen, litt på utseende,og valg av det ytre oppsettet og lignende. Derfor tenkte jeg at det var greit å finne ut litt mer om den ;)

 

Takk for svar!

Det er desverre det dei fleste ser etter på ein mp3-spelar. Dei viktige tingene, som lydkvalitet, blir diverre ikkje tatt med i vurderingen.

 

Bare så du vet det: Jeg så ikke etter utseende, men jeg sammenligna det med Sony'en ;)

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på å kjøpe Sony NWZ-A828B(Uten BT Headphones) og en Apple iPod Shuffle (PRODUCT)RED

Jeg tenker at iPod'en kan være grei til trening og lignende, mens Sony'en er grei til reiser, bussturer, og lignende.

Hva synes dere? Er det noe vits med iPod Shuffle?

Shuffel'en har kanskje ikke den beste lyden, men den er så liten at men nesten ikke merker at man har den med seg :hmm:

En annen ting er jo at (PRODUCT)RED delvis går til et godt formål :grin:

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på å kjøpe Sony NWZ-A828B(Uten BT Headphones) og en Apple iPod Shuffle (PRODUCT)RED

Jeg tenker at iPod'en kan være grei til trening og lignende, mens Sony'en er grei til reiser, bussturer, og lignende.

Hva synes dere? Er det noe vits med iPod Shuffle?

Shuffel'en har kanskje ikke den beste lyden, men den er så liten at men nesten ikke merker at man har den med seg :hmm:

En annen ting er jo at (PRODUCT)RED delvis går til et godt formål :grin:

 

Den har jo ikke skjerm da, det er et helvete og finne fram i mange hundre sanger uten og se hva du gjør..

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på å kjøpe Sony NWZ-A828B(Uten BT Headphones) og en Apple iPod Shuffle (PRODUCT)RED

Jeg tenker at iPod'en kan være grei til trening og lignende, mens Sony'en er grei til reiser, bussturer, og lignende.

Hva synes dere? Er det noe vits med iPod Shuffle?

Shuffel'en har kanskje ikke den beste lyden, men den er så liten at men nesten ikke merker at man har den med seg :hmm:

En annen ting er jo at (PRODUCT)RED delvis går til et godt formål :grin:

 

Den har jo ikke skjerm da, det er et helvete og finne fram i mange hundre sanger uten og se hva du gjør..

 

Jeg skal enten bare ha Sony'en, eller begge. Skjerm har vel ikke så stor betydning når man trener, eller?

Creative Zen Stone er jo også et alternativ til Shuffle, men den har ikke klype som jeg kan bruke når jeg trener, løper, etc.

Valget står mellom Shuffle, Zen Stone, Zen Stone Plus, Zen Stone Plus BIS (Built-In Speaker), eller ingen av dem :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på å kjøpe Sony NWZ-A828B(Uten BT Headphones) og en Apple iPod Shuffle (PRODUCT)RED

Jeg tenker at iPod'en kan være grei til trening og lignende, mens Sony'en er grei til reiser, bussturer, og lignende.

Hva synes dere? Er det noe vits med iPod Shuffle?

Shuffel'en har kanskje ikke den beste lyden, men den er så liten at men nesten ikke merker at man har den med seg :hmm:

En annen ting er jo at (PRODUCT)RED delvis går til et godt formål :grin:

 

Den har jo ikke skjerm da, det er et helvete og finne fram i mange hundre sanger uten og se hva du gjør..

 

Jeg skal enten bare ha Sony'en, eller begge. Skjerm har vel ikke så stor betydning når man trener, eller?

Creative Zen Stone er jo også et alternativ til Shuffle, men den har ikke klype som jeg kan bruke når jeg trener, løper, etc.

Valget står mellom Shuffle, Zen Stone, Zen Stone Plus, Zen Stone Plus BIS (Built-In Speaker), eller ingen av dem :hmm:

 

Det er jo greit og ha litt kontroll da, dessuten slipper du iTunes.

 

Zen har en "ring" som du kan feste en snor i, det funker like bra og ha mp3en rundt halsen under trening ..

 

 

 

EDIT: Jeg var først ;)

Endret av hardcoregamer93
Lenke til kommentar
Jeg skal enten bare ha Sony'en, eller begge. Skjerm har vel ikke så stor betydning når man trener, eller?

Creative Zen Stone er jo også et alternativ til Shuffle, men den har ikke klype som jeg kan bruke når jeg trener, løper, etc.

Valget står mellom Shuffle, Zen Stone, Zen Stone Plus, Zen Stone Plus BIS (Built-In Speaker), eller ingen av dem :hmm:

 

Jeg bruker Sonyen til alt. Jeg bruker trådløse-headsettet til trening, og ørepropper til alt annet. Fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
Men da må jeg jo "drasse" med meg en snor som bare vikler seg inn i ledningen på øreproppene :hm:

 

Men, den tiden du bruker på å slite med iTunes istedenfor Drag and drop kan du bruke for å få opp knuten ;)

 

Neida.. Du ser selv, hva trenger du; Skjerm og Drag and drop men knotete festeanordning, eller Liten og lett spiller uten skjerm og med iTunes?

Endret av hardcoregamer93
Lenke til kommentar
Men da må jeg jo "drasse" med meg en snor som bare vikler seg inn i ledningen på øreproppene :hm:

 

Men, den tiden du bruker på å slite med iTunes istedenfor Drag and drop kan du bruke for å få opp knuten ;)

 

Neida.. Du ser selv, hva trenger du; Skjerm og Drag and drop men knotete festeanordning, eller Liten og lett spiller uten skjerm og med iTunes?

 

Selv om jeg ikke liker iPod så veldig godt, så tror jeg at den passer best til det jeg har tenkt å bruke den til.

Jeg har tenkt at Sony'en kan inneholde all musikken jeg har (på cp'en), og at f.eks. Shuffle'en kan inneholde de sangene jeg hører mest på, liker best, eller de jeg ikke har hørt gjennom så mange ganger.

 

Er ikke Sansa Clip dobbelt så stor som Shuffle'en da?

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Men da må jeg jo "drasse" med meg en snor som bare vikler seg inn i ledningen på øreproppene :hm:

 

Men, den tiden du bruker på å slite med iTunes istedenfor Drag and drop kan du bruke for å få opp knuten ;)

 

Neida.. Du ser selv, hva trenger du; Skjerm og Drag and drop men knotete festeanordning, eller Liten og lett spiller uten skjerm og med iTunes?

 

Selv om jeg ikke liker iPod så veldig godt, så tror jeg at den passer best til det jeg har tenkt å bruke den til.

Jeg har tenkt at Sony'en kan inneholde all musikken jeg har (på cp'en), og at f.eks. Shuffle'en kan inneholde de sangene jeg hører mest på, liker best, eller de jeg ikke har hørt gjennom så mange ganger.

 

Er ikke Sansa Clip dobbelt så stor som Shuffle'en da?

 

 

den er større med fortsatt meeee renn liten nok til å brueks til trening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...