Gå til innhold

Trenger ny mp3(/mp4), men hvilken? [LØST]


Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært nede på Elkjøp å kjøpt en Sony NWZ-A828K, men selvfølgelig, like etter jeg kjøpte den så jeg at de hadde gitt meg en 4GB for prisen av en 8GB :no:

Så jeg gikk å klaga, men da jeg skulle få en 8GB viste det seg at jeg i såfall må vente helt til onsdag fordi de ikke har den inne, den må sendes fra sverige... Så jeg fikk tilbake pengene, så da kan jeg vel like godt kjøpe den på nettet :hrm:

Jeg må si at jeg ble ganske skuffet etter at jeg har hatt lyst til å kjøpe meg den en god stund nå :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja dere. Dette må jeg si meg imponert over. Idag sto det at den var i Hamar (jeg er i Gjøvik). Og plutselig nå ringte det på døren og der sto postmannen med pakka mi! Og akkurat nå holder jeg i A828K <3

 

Du er heldig :cool:

 

bundle med BT headphones eller vanlig?

 

Det står jo K bak ;)

K = Med BT hodetelefoner

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

leveringsdatoen på amentio er nå 25 sept, så en smule rart det ja. Flere som har på bestilling der? Liker virkelig ikke den webshoppen, noe det her beviser - de har ikke lager selv, og tydeligvis har de null oversikt over hva de faktisk kan levere

Lenke til kommentar
Du er heldig :cool:

Vakke for å brife. Mente jeg var imponert over Amentio sender varer som dem ikke får inn før om lenge, og at posten var så kjappe som dem var! : P

 

 

bundle med BT headphones eller vanlig?

Jepp!

 

Vil det si at jeg burde bestille Sony NWZ-A828KB fra Amentio? Eller?

Lenke til kommentar
Du er heldig :cool:

Vakke for å brife. Mente jeg var imponert over Amentio sender varer som dem ikke får inn før om lenge, og at posten var så kjappe som dem var! : P

 

 

bundle med BT headphones eller vanlig?

Jepp!

 

Vil det si at jeg burde bestille Sony NWZ-A828KB fra Amentio? Eller?

 

Det kan jeg nesten ikke svare på, siden jeg fikk min sendt overraskende. Kanskje du har like flaks som meg? Kanskje ikke? Hvem vet?

 

Iaffal ikke Amentio :p

Lenke til kommentar
Du er heldig :cool:

Vakke for å brife. Mente jeg var imponert over Amentio sender varer som dem ikke får inn før om lenge, og at posten var så kjappe som dem var! : P

 

 

bundle med BT headphones eller vanlig?

Jepp!

 

Vil det si at jeg burde bestille Sony NWZ-A828KB fra Amentio? Eller?

 

Det kan jeg nesten ikke svare på, siden jeg fikk min sendt overraskende. Kanskje du har like flaks som meg? Kanskje ikke? Hvem vet?

 

Iaffal ikke Amentio :p

 

Jeg har litt lyst å bestille, men det er jo litt kjipt hvis det liksom tar evigheter...da kanskje jeg har ombestemt meg... :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

1650 kr med uviss leverigstid VS ca 1900 kr levert før uka er omme... vel, ditt valg. jeg er iallefall glad jeg ikke stolte på amentio med det her

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...