Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Care. Jeg er bare glad på trådstarters vegne. Endelig har han skaffet seg en MP3-spiller, og det er alltid gøy. At Captain Ødegård har en tendens til å være litt negativ får være en annen sak, men han er sikkert fornøyd med trådstarters valg han også Er ikke negativ, jeg bare gidder ikke gå rundt grøten for å prøve å lure fram poenget i det jeg sier Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bare direkte altså? Det er jo positivt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Veit jeg har rett uansett så gidder ikke bruke tid på å forklare hvorfor ;P Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Care. Jeg er bare glad på trådstarters vegne. Endelig har han skaffet seg en MP3-spiller, og det er alltid gøy. At Captain Ødegård har en tendens til å være litt negativ får være en annen sak, men han er sikkert fornøyd med trådstarters valg han også Det var ikke noen form for anklage. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 I går fikk jeg Sony'en levert på døra. Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med hvor kort tid det tok fra jeg bestilte til jeg fikk spilleren, bare 2 dager. Det er nok ikke så rart om mange har gitt Amentio god "karakter" på prisguide når leveringstiden er så kort. Mange blir nok veldig glade for akkurat det. Igjen: Takk for alle svar og anbefalinger Spilleren er utrolig bra, lydkvaliteten er av ypperste klasse, og skjermen kunne vel nesten ikke vært bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå