Gå til innhold

Trenger ny mp3(/mp4), men hvilken? [LØST]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg likte den Bluetooth 2.0 A2DP AVRCP Stereo Music Receiver and Handsfree greia :grin: Den var jo ikke dyr heller :thumbs:

 

Er det noen som kan si meg hvordan AKG K 324 P er i forhold til Sennheiser CX300?

(Jeg bare lurer, jeg har ikke planer om å kjøpe, men det er jo bare greit å vite ;) )

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

A828KB er utsatt til 19 september nå -.-

Ble lei amentio sin uvitenhet ang leveringstid og bestilte A828 (uten bt headphoens) på komplett. Oppdatere S718 som jeg har i dag

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

nja, 560 tilsammen for BT620s på cdon (som sannsynligvis har bedre lyd og). så 1400 for spiller + 80 i porto + 560 for bt620s = 2040 nå, eller rundt 1650 kr fra amentio en eller annen gang i fremtiden. er jo litt forskjell men stoler for det første ikke på amentio (hørt mye piss om dem i webshopdelen av forumet) og har brent meg på å vente på ting som aldri kommer før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Husker det var mye ståhei når den der kom fordi intgen var enig. GenMP3 (som har laget den der) har det med å teste bare noen få mp3 spillere, ikke alle på markedet, så du ser jo selv hvor totalt tilfeldig den lista er satt opp av spillere og hvor mye som faktisk mangler. Har prøvd/hatt alle samsung spillere unntatt T9 og noen av de helt nye, og er absolutt ikke imponert. Mange av dem høres ut som om du har en papirpose over hodet mellom hodetelefonene og øret, mangler masse detaljer motfor konkurrentene. DNSe teknologien til samsung viser bare hvor mye de satser på folk som ikke har mye peiling på lyd, da den lydteknologien er omtrent like ubrukelig som SRS WOW.

 

Det holder selvfølgelig til folk flest, men genmp3 er enestejeg noen gang har sett som setter samsung høyt på en liste over lydkvalitet, og det sier litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har sett at denne blir referert til på head-fi. Aksen er SQ.

 

Hvor kommer den sammenlikningen fra da? Er det brukere av spillerne som har gitt sin egen spiller karakter, eller er det en uavhengig instans som har testet alle spillerne?

 

den er basert på spillere generationMP3 har testet, en fransk side. dvs bare de spillerne de har testet er med og kun deres mening

Lenke til kommentar
nja, 560 tilsammen for BT620s på cdon (som sannsynligvis har bedre lyd og). så 1400 for spiller + 80 i porto + 560 for bt620s = 2040 nå, eller rundt 1650 kr fra amentio en eller annen gang i fremtiden. er jo litt forskjell men stoler for det første ikke på amentio (hørt mye piss om dem i webshopdelen av forumet) og har brent meg på å vente på ting som aldri kommer før.

 

Sony NWZ-A828K koster bare 1495 kr på elkjøp da, burde jeg slå til, eller vente til en nettbutikk får inn den med bluetooth hodetelefoner? (Jeg har lyst på de bluetooth hodetelefonene uansett)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

a828.jpg

<3

 

Jabra BT620s er på vei fra cdon, gadd ikke vente på de sonyene fra USA. Leveringstiden på A828 fra amtio går opp hver eneste dag, så jeg tok nok rett valg der mht ventetid, gidder ikke vente 3 uker på hodetelefoner da. Blir litt dyreree, men da får jeg iallefalls akene før jul :p

Lenke til kommentar
a828.jpg

<3

 

Jabra BT620s er på vei fra cdon, gadd ikke vente på de sonyene fra USA. Leveringstiden på A828 fra amtio går opp hver eneste dag, så jeg tok nok rett valg der mht ventetid, gidder ikke vente 3 uker på hodetelefoner da. Blir litt dyreree, men da får jeg iallefalls akene før jul :p

 

Er du fornøyd med Sony'en? Burde jeg kjøpe den på Elkjøp (butikk) for 1495, Siba (nettbutikk) 1295, eller vente på Amentio?

Lenke til kommentar
Fornøyd ja. Hadde jo en sony fra før da, de er ganske like, men ville ha BT og større skjerm.

 

jeg kjøpte min på komplett for 1400+porto, du får ta valget selv ;)

 

Hvorfor kjøpte du den egentlig på komplett? Den koster 1295 på siba

 

Jeg er litt usikker, det hadde jo vært greit å fått den nå, men , hmm? Skal jeg heller kjøpe den på nettet uten bluetooth hodetelefonene for 1295? 200 kr forskjell, bortsett fra at på nettet kommer frakt i tillegg :hmm:

 

Jeg hommer nok til å kjøpe på elkjøp tror jeg ;)

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fornøyd ja. Hadde jo en sony fra før da, de er ganske like, men ville ha BT og større skjerm.

 

jeg kjøpte min på komplett for 1400+porto, du får ta valget selv ;)

 

Hvorfor kjøpte du den egentlig på komplett? Den koster 1295 på siba

 

Jeg er litt usikker, det hadde jo vært greit å fått den nå, men , hmm? Skal jeg heller kjøpe den på nettet uten bluetooth hodetelefonene for 1295? 200 kr forskjell, bortsett fra at på nettet kommer frakt i tillegg :hmm:

 

Jeg hommer nok til å kjøpe på elkjøp tror jeg ;)

 

 

Gidder ikke regsitrerre meg på alskens mismodige sider for å spare en hundrings, spesielt når jeg skulle ha andre ting på komplett i samme slengen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...