morgan_kane Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei. har en Zyxel 660 HWT som jeg ikke kommer meg inn på. skriver inn IPen i ie men den loadingen kommer bare halveis. noen som veit ka eg skal gjøre? har prøvd på to PCer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Skru av brannmuren din og antivirus og se om det hjelper. Du trenger også ruter passord for og komme inn på den. Det er kanskje admin på passord og brukernavn eller bare en av dem. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 det funket nå. startet rutern på nytt. men får ikke åpnet porter. har prøvd med forskjellige porter. får bare invalid starting number. noen som har ideer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Sjekk produsenten sin nettside for rutern din der er det kanskje en manual eller en guide som forteller deg hvordan du skal åpne rutern sine porter. jeg fant en nettside spessielt for din ruter fra online.no som forteller hvordan du skal gjøre dette. åpne porter Edit: Fant enda en link som hadde veiledning for din ruter. Veiledning for Zyxel 660HWT Mvh donnieakalefty Endret 23. august 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 aha, må avslutte online start. har faktisk rutern fra telenor. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 fikk ny feilmelding, duplicate portnumber, noen som veit ka eg skal gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå