morlie Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Var på Fjellet en liten tur i sommer og tok noen bilder, og disse var de "beste" som jeg fikk til synes jeg. Alle ord vil bli tatt imot med et takk og alle tips til forbedring vil også bli tatt imot med et takk:) Bilde 1: Bilde 2: Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Oi da! Jeg stikker og henter Tigerbalsamen med en gang.... Edit: eller for å være seriøs...av de to bildene synes jeg nummer to var best. Jeg kunne godt tenkt meg at du hadde hatt full dybdeskarphet her. Det treet som øynene ledes mot på det første bildet blir litt kjedelig. Tror nok komposisjonen hadde vært helt grei om du hadde hatt bakgrunnen i fokus også. Fargene i bildet ville isolert subjektet ditt likevel, og personlig synes jeg bildet ville vært mere interessant. Ellers synes jeg du har en god stemning i bildene, og jeg synes det er positivt at du har ligget lavt i terrenget, slik at du også fikk med duften av lyng og natur. Endret 23. august 2008 av Tor Arne Bjørn Lenke til kommentar
andersj Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Som stemnings og minnebilder er det flotte. Ellers synes jeg de begge mangler et valgt og tydelig motiv. I det første kunne du jobbe med treet til venstre mot himmelen, og i det andre kunne du jobbet mer med steinen. Slik det er nå jager øyet litt etter noe å se på. Lenke til kommentar
divtag Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 bilde nr2 funker veldig bra! liker dof og compo. nr1 blei litt kjedelig kanskje. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bildet 1 mangler en del og det er også utbrent. Ikke mer å si om den saken Bildet 2 er mye bedre, skulle vært litt lysere og gjerne fått mer med av de bærene (gå litt nærmere). Bildet er og litt skjevt. Gjerne få en litt mindre forstyrrende bakgrunn neste gang Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Denne stenges da det ikke er anledning til å linke til bildene sine når man skal ha bildekritikk, de skal lastes opp på serveren til diskusjon.no og legges inn som vedlegg. Fra retningslinjene for denne kategorien som står som sticky: Bildet som du ønsker kritikk på, skal legges inn som vedlegg i posten din. Linking til bilder som ligger på andre host-er er ikke tillatt. Dette gjelder også img tags til bilder som ligger på en annen host. Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11564822 MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå