whiskers Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hallo:) Har et lite problem med N82. Da jeg plugger inn minnekortet, blir mobilen trg og henger seg opp. Det er det 2GB minnekortet som fulgte med telefonen. Noen som vet feilen? Jeg har bare 3 sanger og ca 40 bilder på minekortet :/ Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Høres ut til at du bør formattere minnekortet, det kan hjelpe Lenke til kommentar
whiskers Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) skulle gjerne ha gjort det, men minnekortleseren min er ødlagt :S Så da er det vel vansklig å få det til? Endret 23. august 2008 av whiskers Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du kan formattere minnekortet via mobilens meny, gå inn på verktøymenyen, velg minne og valg så kan du formattere Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Lurte på hvor den andre N82 tråden ble starta så tipper det er denne? Mens vi snakker om minnekort, jeg lurer på åssen jeg formaterer og tar bort skrivebeskyttelsen som jeg spurte om i den andre N82 tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå