sinnaelgen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) jeg har problemer med å få spilt av video og lyd opptak på nettsiden hos nrk . direkte radio ser ut til å fungere . mens videoene virker noen ganger , andre ganges så virker det ikke. så kom jeg over en side som forteller at enkelt programmer kan bli blokker fra utlandet , bare fordi de kan komme til å vise innslag fra OL. her er det altså også programmer som ikke har noe med OLl å gjøre i det helletat. nå er det da opptakene fra verdt å vite ( radio) som jeg her problemer med. nrk har den siste tiden send disse i reprise fra tidligere i år så hva de skal blokkeres for er uforståelig. det er også sagt i ol-sendingen på Nrk at det er lit kapasitetsproblemer på nettsiden så da spør jeg hvorfor kina's myndigheter skal rote på nettsiden til Nrk ? ---------------------------------------------- jeg fant ut at det var noe aktivex tul med maskinen min . det var ganske tilfeldig at jeg fikk mistnke om det . nettleseren firefox kan late som om den er internett explorer . da jeg gjorde det fikk jeg noen aktivex fel . da var det å lette etter ett program som ryddet opp . når det var gjort så var det bare å prøve om det virket . først på videoene . som ikke virket hel med en gang men det kom seg etter hvert da forsøkte jeg med radieotakene . og nå sitter jeg her og hører på verdt å vite da kan denne posten stenges Endret 27. august 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå