Husam Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 YES! endelig har jeg fått meg et sted å bo her i Trondheim som student. Med den syke boligmangelen blant studenter som ruver her nå er det nesten en stor prestasjon i seg selv. Fantastisk glad nå. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gratulerer Kor fekk du bustad? Eg er sjølv nyinnflytta i Trondheim og veit AKKURAT korleis du har hatt det. Deilig med eit eige krypinn Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Takk for det. Bor i nærheten av Risvollan, ikke veldeig sentralt, men helt greit. Og hybelen er billig og nydelig. Virker som om beliggenhet har alt å si når det gjelder pris på utleiemarkedet av bolig... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Tja.. Kor mykje betal du i månaden då? Eg bur like ved studentersamfunnet, og betal 3500kr eksl. straum. Akkurat no er hybelen eit oppussingsobjekt då. Beliggenheten har mykje å seia ja, eg deler tross alt kjøkken og bad med 2 andre Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Betaler også 3500, men inkl strøm, kabeltv, internett, møbler og veldig god plass. Synes egentlig du har fått en bra deal sånn markedet er nå. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det var utrolig billig. Deler du kjøkken og/eller bad med noen andre ? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Betaler også 3500, men inkl strøm, kabeltv, internett, møbler og veldig god plass. Synes egentlig du har fått en bra deal sånn markedet er nå. Ahh.. Har inkl. internett/kabeltv, pult, skap seng (eksl. madrass) og litt småting. Dei eg bur i lag med er hyggelige, så alt i alt er eg veldig nøgd. Uansett, litt omstilling å flytte frå eit svært hus, varm mat på bordet kvar dag eg kom heim etter skulen, alltid mat i kjøleskapet osv osv, til hybellivet. Men eg elskar det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå