hitokiri Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Palm Treo Pro er i likhet med Sony Ericsson Xperia X1i laget hos HTC. Les mer Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Interresant, har ikke fått med meg at SE Xperia er lagd av HTC før. da kan jeg faktisk kanskje vurdere å kjøpe en slik. Har veldig gode erfaring med HTC telefoner. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Palm med WM? Mener å ha lest noe om at palm os er dødt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Palm med WM?Mener å ha lest noe om at palm os er dødt. hørte på cellphonjunkie podcasted at palm OS blir for conumsers, win mobile for pros, og det kommer et nytt OS for de midt i mellom, prosumers husker ikke navnet på OSet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det har jo endel å si for kjøperen vil nå jeg si, andre produsenter kunne jo hatt ett litt annet fokus enn HTC, som kanskje passet bedre for den kjøperen. HTCs telefoner er jo feks ikke så kvikke at det gjør noe. AtW Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 HTCs telefoner er jo feks ikke så kvikke at det gjør noe. Er vel ikke et problem med selve produsenten? I dette tilfellet er det jo Palm som dikterer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg