serter8 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hvordan får man satt opp hastigheten på viften på XFX Geforce 9800GX2 Kortet?? Kortet mitt ligger på 70 Grader. Og det er akkurat varmt nok til at kortet kutter. Er forferdelig når du spiller. Får ikke endret det i NVIDIA Control Panel! Endret 23. august 2008 av serter8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Last ned rivatuner og se om du får kontrollert viftene via det programmet. Jeg bruker dette til og kontrollere mine 3870x2 vifter. Satt det til auto du kan også bestemme hastigheten med dette programmet. Rivatuner Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 rivatuner er veldig avansert, men EXPERtool fra gainward er et veldig bra program.. manuell og auto viftestyring.. kan også overklokke GPU i det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvordan er rivatuner avansert? Du innstalerer programmet starter det opp? Lagt med 3 skjermbilder som forklarer deg hvordan du får det til og styre viftene. Bare følg pilene eller trykk der pilene peker. 1: Da er rivatuner bare startet opp så bare følger du pilene på bildende/trykk der hvor pilene er altså. 2: velg fixed eller auto avhengig hva du ønsker, fixed så låser du viftene til en spessiel hastighet konstant. Personlig har jeg auto. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå