Espen_^ Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Skal ha ny pc til påske så er spm.. Abit BH7,p4 2.53,512mb pc3700 twinmos. eller Epox 8RDA+,Barton 2500+,2x256mb pc3700 twinmos. Har tenkt å klokke.. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Blir vel noenlunde det samme som å velge mellom S4 og M3 ... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg personlig ville gått for P4-systemet. Jeg har prøvd både Pentium MMX, Pentium III, AMD AthlonT-Bird og Pentium 4, og mine erfaringer tilsier at P4'n fungerer mer tilfredsstillende for meg, enn en AMD Athlon gjør. Tenker da på stabilitet, ikke hastighet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg personlig ville gått for P4-systemet. Jeg har prøvd både Pentium MMX, Pentium III, AMD AthlonT-Bird og Pentium 4, og mine erfaringer tilsier at P4'n fungerer mer tilfredsstillende for meg, enn en AMD Athlon gjør. Tenker da på stabilitet, ikke hastighet. stabilitet? dette argumentet holder ikke i det hele tatt. forresten, det er 1000000 liknende tråder dersom man ønsker en amd vs. intel "krangling" Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 han sier han skal klokke da er det kun et valg for nybegynnerer pentium 4 for litt mer erfarne har du amd siden det er mer å tenke på og å forandre på og de kan brenne eller velg det billigste Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 han sier han skal klokkeda er det kun et valg for nybegynnerer pentium 4 for litt mer erfarne har du amd siden det er mer å tenke på og å forandre på og de kan brenne eller velg det billigste dette stemmer ikke etter min mening, amd brenne? nye hovedkort har sperrer og hva med P4 dø av overklokking? du har vel fått med deg det? og om amder og overklokking: http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/2...0319192135.html Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg personlig ville gått for P4-systemet. Jeg har prøvd både Pentium MMX, Pentium III, AMD AthlonT-Bird og Pentium 4, og mine erfaringer tilsier at P4'n fungerer mer tilfredsstillende for meg, enn en AMD Athlon gjør. Tenker da på stabilitet, ikke hastighet. stabilitet? dette argumentet holder ikke i det hele tatt. forresten, det er 1000000 liknende tråder dersom man ønsker en amd vs. intel "krangling" Det jeg sier er mine erfaringer, og da har Intel-systemene vært mer stabile enn AMD-systemet jeg hadde. Har jo litt med HK og alt det der å gjøre, men han ville jo vite hvilket system man ville gått for. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 skjønner, har hatt via 133 og via 266 før.... på den andre siden så er det mest stabile systemet jeg har hatt nforce1, har nå kt400 og det er nesten 100% stabilt det også (men ikke like rock solid som nforce1) Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Oki da tror jeg hvet hva påske egget skal inneholde :-) Barton 2500+,Epox 8RDA+ og 2x256mb pc 3200 Twinmos m/winbound. Har lest at det er noen problemer med pc3700 på epox er det kommet noen løsning ? Raidmax kabinett med Vantec Nexsus multifunction panel fra microplex. Sum 5686.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå