Gå til innhold

Hvet ikke hvilket system jeg skal velge noen ideer ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig ville gått for P4-systemet.

Jeg har prøvd både Pentium MMX, Pentium III, AMD AthlonT-Bird og Pentium 4, og mine erfaringer tilsier at P4'n fungerer mer tilfredsstillende for meg, enn en AMD Athlon gjør. Tenker da på stabilitet, ikke hastighet.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd både Pentium MMX, Pentium III, AMD AthlonT-Bird og Pentium 4, og mine erfaringer tilsier at P4'n fungerer mer tilfredsstillende for meg, enn en AMD Athlon gjør. Tenker da på stabilitet, ikke hastighet.

stabilitet? dette argumentet holder ikke i det hele tatt.

forresten, det er 1000000 liknende tråder dersom man ønsker en amd vs. intel "krangling"

Lenke til kommentar
han sier han skal klokke

da er det kun et valg for nybegynnerer

pentium 4

for litt mer erfarne har du amd siden det er mer å tenke på og å forandre på og de kan brenne :)

eller velg det billigste

dette stemmer ikke etter min mening, amd brenne? nye hovedkort har sperrer og hva med P4 dø av overklokking? du har vel fått med deg det?

og om amder og overklokking:

http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/2...0319192135.html

Lenke til kommentar

stabilitet? dette argumentet holder ikke i det hele tatt.

forresten, det er 1000000 liknende tråder dersom man ønsker en amd vs. intel "krangling"

Det jeg sier er mine erfaringer, og da har Intel-systemene vært mer stabile enn AMD-systemet jeg hadde. Har jo litt med HK og alt det der å gjøre, men han ville jo vite hvilket system man ville gått for. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...