Vrengtpolvott Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Teamet jeg er med på, SureAI, blir intervjuet live angående Oblivion modden vår, Nehrim: At Fates Edge. De skal også intervjue Pirates, Vikings & Knights og en annen mod. Under intervjuene får dere ut ifra det jeg vet se en video fra hver mod, + svar på en del spørsmål. http://www.moddb.com/groups/blog/news/modcast-live-episode-4 Håper dere kommer til å høre på Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Dette blir bra! skal se på dette her Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Det blir også en splitter ny trailer med nye scener som spilles av mens vi blir intervjuet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Høres veldig bra ut, syns denne moden virker enormt bra! er du med på intervjuet? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Gleder meg til modden! Vel den eneste grunnen til at jeg ikke har avinstallert det enda. Hva er din oppgave i modden Vrengtpolvott? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg lager dungeons og modeller Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Blir det mange nye våpen og armorer? og annet utstyr? må si eg gleder meg veldig til dette her Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, det kan bli en god grunn til å ta frem Oblivion igjen. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Ja, det blir masse nytt utstyr å bruke. Det blir også veldig varierte områder man drar på, f.eks pene skoger som i Oblivion, men også ørkener, døde skoger, ruiner av gamle byer, digre fjellområder ++ Modden er også mer rollespill orientert enn action, i motsetning til Oblivion, der action var i forsetet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 høres ut som ovblivion slik det skulle vert! bra det er variasjon i områdene og slik, og mye nytt. håper historien er god og, for dere har vel laget en helt ny på en måte? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Jada, alt av historie og handling er også helt nytt i modden Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Glimrende da er det bare og vente til kl 9 og se intervjuet! Følgte med i går, veldig imponert! spessielt grafikken flere plasser i videoen var helt sykt. dere har gjort en kjempe jobb! nå gleder eg meg bare mer til det kommer Endret 26. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 http://www.justin.tv/moddb/212649/Modcast_..._Part_2_Nehrim_ Her ligger intervjuet med oss fra Nehrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå