canhr Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hei. Må nok innse at jeg må investere i en ny pc. Har sjekket litt rundt og har funnet frem til ett oppsett. Tror ikke det skal være så gærnt, men vil gjerne ha andres synspunkter før jeg handler. Her er oppsettet Rimelig pc. Mvh Canhr Endret 26. august 2008 av canhr Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Bytt skjermkort med ¤Dette¤ eller ¤Dette¤ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Ser bra ut ja, men bytt ut skjermkortet til HD 4850 så har du en super PC til en veldig billig penge. Vil også anbefale å gå for en MX 518 siden den er både bedre og billigere enn G5 2007. Endret 23. august 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kabinett: antec 300 Mus: Razer Lachesis eller noe sånt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kabinett: antec 300 Mus: Razer Lachesis eller noe sånt Poenget med det kabinettet han har valgt er at den inkluderer en 500 watts strømforsyning så blir derfor veldig billig. Lenke til kommentar
canhr Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hei igjen. Takker for svar, godt å høre at jeg ikke er helt off. Har gjort et par endringer. Her er det nye forslaget. Mvh Canhr Lenke til kommentar
canhr Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hvordan er støynivået på Skjermkortet forresten, og burde jeg evt anskaffe meg en 3partskjøler istendenfor den originale? Har lyst på en pc som ikke bråker så mye.. Glemte visst å nevne det.. Mvh Canhr Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hvordan er støynivået på Skjermkortet forresten, og burde jeg evt anskaffe meg en 3partskjøler istendenfor den originale? Har lyst på en pc som ikke bråker så mye.. Glemte visst å nevne det.. Mvh Canhr Hvor mye penger tenker du å bruke på denne kjøleren? Hvis du skal ha det beste som er å få tak i må du ut med ca 650 kroner (Thermalright ULTRA120 Extreme + vifte). Lenke til kommentar
canhr Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hei igjen. Hvis det er det som skal til for å få en stillegående løsning så er det vel verdt pengene tenker jeg. Takker for svar. Hvis det ellers er noe å tilføye eller noen har noe tips å komme med så er jeg lutter øre Mvh Canhr Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei igjen. Hvis det er det som skal til for å få en stillegående løsning så er det vel verdt pengene tenker jeg. Takker for svar. Hvis det ellers er noe å tilføye eller noen har noe tips å komme med så er jeg lutter øre Mvh Canhr Thermalright ULTRA120 Extreme er det mest ekstreme man får av luftkjøling (kjøleren er hele 16 cm høy) og for 300 kroner får du noe som er både stille og kjøler bra nok så lenge du ikke skal overklokke kraftig. Lenke til kommentar
canhr Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Da går jeg nok for denne løsningen. Angående Thermalright ULTRA120 Extreme tror kanskje jeg skal bestille den i etterkant (etter jeg har tatt mål i kabinettet og sjekket at det er plass). I tillegg tror jeg det er like greitt å gå for Vista først som sist. Blir vel Vista Home Premium Oem norsk 64 bit tenker jeg. Takker for alle svar. Mvh Canhr Lenke til kommentar
canhr Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Hei igjen. Måtte desverre utsette kjøpet, men det ser nå ut til at jeg kan anskaffe meg ny pc. Endelig Det jeg da lurer på er om Denne pcen er like aktuell. På forhånd takk. Mvh Canhr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå