eberland Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Heisann Kjøpte meg en PS3 i dag, og lurte på en liten ting. Lader kontrolleren kun når konsollen er på? Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ja. Et alternativ er og koble den til PC'en, da lader den når PC'en står på.. :-) Lenke til kommentar
eberland Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Ja. Et alternativ er og koble den til PC'en, da lader den når PC'en står på.. :-) Hehe. ikke dumt å ha den i pc... Når PS3 er på burker jeg den jo... Pleier å slå av ting jeg ikke bruker. Får se hvordan det er greiest. Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har for tiden to kontrollere, da er det bare å lade en mens man spiller med den andre. Hvis man spiller alene vel å merke. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 gå vel ann å kjøpe ladekrybber http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10425 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Eller kjøpe lange USB-kabler?! Selvom de brukes blir de ladet opp til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå