Gå til innhold

Sony DSLR-A100 10 Mpix incl 18-200mm - til 2.990,-kr/Komplett Superweekend

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Tenkte jeg bare skulle nevne at Komplett, har Superweekend hvor de har satt ned prisen på Sony DSLR-A100 10 Mpix incl 18-200mm - til 2.990,-kr.

Jeg har selv ingen erfaring med dette kamera, men jeg syntes det var verd å nevne for andre potensielle kjøpere (som kanskje trenger et reservekamera?) siden prisen er såpass lav!

EG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er pakken jeg kjøpte for ca 1.5 år siden for 10.000,-

Meget bra så lenge man holder seg under ISO 800 og ikke har

behov for superhurtig auto-fokus. ISO 800 kan fungere hvis

det er bra med lys og man bruker det kun for å få ekstra hurtig

lukketid, men i dårlig lys blir det litt mye støy. Men langt bedre

enn digitalkompakt uansett så LØP OG KJØP!

Lenke til kommentar

Dette er jo et fantastisk tilbud til de som egentlig hadde planer om superzoom-kamera. Til den prisen er det faktisk ganske kult med den zoomen, for da appellerer det til grupper som normalt ikke trenger slr. Jeg hadde gjerne anbefalt dette til andre, og hadde også kjøpt det til guttungen hvis ikke prisen er litt høy til en åtteåring.

Lenke til kommentar

Noen som har denne linsen som følger med og erfaringer? Som jeg skrev i forrige post, så får en med dette tilbudet kamera huset på kjøpet.

Noen som har denne linsen som følger med og erfaringer? Som jeg skrev i forrige post, så får en med dette tilbudet kamera huset på kjøpet.

Lenke til kommentar
Hmm, lurer på om jeg skal kjøpe en til.... Det var steike billig da

Edit: lurer på om dette betyr at noe nytt er på vei inn siden de selger gammel drit så billig ..?

A200 har jo kommet som erstatter, så det er vel rest-lageret som skal ut til en hyggelig pris.

Tom

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...