Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Billig og effektiv leketøy for mann

SøtaBror

Anbefalte innlegg

hey, jeg søkte itte en slik tråd, men fant ikke noe som helst.

Jeg og kjæresten min har da akkurat slått opp, og jeg som mange andre menn syns det er fælt og gå tilbake til hørehånda. Så jeg lurer på om det er noen leketøy som er effektiv, morsom og deilig for og spre mine små. Som igjen ikke er så dyrt. :dribble: rundt sånn 500 kr ellerno ^^

Vist morra mi plutselig ser på de der bankgreiene og ser at jeg har brukt 1200 kr på posten uten at jeg har bestilt hverken klær eller pc-ting, kan hun begynne og lure ;)

Tror egentligt sex leketøy er lite diskutert her inne, men jeg syns der er på tide :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hvis du vil "spre dine små" så kan du kanskje holde tutten på snutten foran tuten på støvsugeren (står på utblåsing!) når det hopper i gang. Da får du spredt småttingan ganske godt, tror jeg ...  :cool:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Må vel bli en fleshlight da? Slipper ikke unna å bruke høyrehånda, men det er nok litt morsommere. :fun:

Fleshlight

Jeg ville oppsøkt sædbanken femten ganger om dagen. Tenker nok at de hadde angret litt da ...  :ph34r:

For øvrig kan det nevnes at Fleshlight både i USA og andre land benyttes på fruktbarhetsklinikker klinikker for å samle inn sæd.
Lenke til kommentar

Husker vi kjøpte en morsom liten sak til en kompis.

Så litt ut som to penisringer som var festa sammen, og da skulle settes rundt henholdsvis penis og ballene, med et lite vibrerende "egg" i mellom. Også fjernkontroll med styring over vibrasjonsnivå.

Den funka visst som bare det (;

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Husker vi kjøpte en morsom liten sak til en kompis.

Så litt ut som to penisringer som var festa sammen, og da skulle settes rundt henholdsvis penis og ballene, med et lite vibrerende "egg" i mellom. Også fjernkontroll med styring over vibrasjonsnivå.

Den funka visst som bare det (;

Prøvde du det?

Lenke til kommentar

"Wallbanger

En kjapp en i dusjen vil aldri bli det samme igjen... Bare fest Wallbanger til flisene og gjør deg klar! Vaginaen klemmer deilig rundt penis og gjør sitt for at du skal ha det ekstra godt. Men husk glidemiddel!

Husk at Wallbanger også kan festes til kjøleskapet, hodegavlen på sengen, til gulvet osv osv..."

109283_2_sexleketoy.jpg

http://kondomeriet-direkte.no/default.aspx...;showtests=true

Ikke selvprøvd, men du slipper vel frøken høyre hvertfall..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...