coc4inecow Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) da jeg spilte oblivion frøys pc skjermen min så jeg slo den av men da jeg slo den på igjen var skjermen helt mongo hva skyldes dette? Endret 23. august 2008 av coc4inecow Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det der er ikke pikselfeil. Pikselfeil er feil ved noen få piksler i selve skjermen. Det du viser bilder av her er såkalte artifacts som skyldes overoppheting av grafikkortet (bør være ok igjen når den får kjølt seg litt ned) eller ødelagt grafikkort (artifacts dukker opp samme faen hva du gjør). Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sjekk vifte og temp. på skjermkort...for det der så ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
coc4inecow Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 jeg har prøvd alt fra å deaktivere skjermkortet til å reinstallere windows. jeg har hatt pcen av i flere døgn i strekk etter dette skjedde Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 jeg har prøvd alt fra å deaktivere skjermkortet til å reinstallere windows.jeg har hatt pcen av i flere døgn i strekk etter dette skjedde du kan gifte deg med jomfrua Maria, få tolv barn, starte en egen barnehage og bli berømt..men jeg tror fortsatt skjermkortet ditt er "ødelagt". Sånt skjer. Har fått den type feil med to kort. Som heldigvis har blitt dekket av garantien da de var mindre enn to år. Lenke til kommentar
coc4inecow Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 jeg har prøvd alt fra å deaktivere skjermkortet til å reinstallere windows.jeg har hatt pcen av i flere døgn i strekk etter dette skjedde du kan gifte deg med jomfrua Maria, få tolv barn, starte en egen barnehage og bli berømt..men jeg tror fortsatt skjermkortet ditt er "ødelagt". Sånt skjer. Har fått den type feil med to kort. Som heldigvis har blitt dekket av garantien da de var mindre enn to år. jeg har jo en dell maskin og det er fortsatt et halvt år igjen av garantien. får jeg dekket det da? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 jeg har prøvd alt fra å deaktivere skjermkortet til å reinstallere windows.jeg har hatt pcen av i flere døgn i strekk etter dette skjedde du kan gifte deg med jomfrua Maria, få tolv barn, starte en egen barnehage og bli berømt..men jeg tror fortsatt skjermkortet ditt er "ødelagt". Sånt skjer. Har fått den type feil med to kort. Som heldigvis har blitt dekket av garantien da de var mindre enn to år. jeg har jo en dell maskin og det er fortsatt et halvt år igjen av garantien. får jeg dekket det da? Sier jo seg selv. Bare å levere inn igjen. Regner med du ikke har tukkla inni pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå